Sulten, men kan ikke spise så meget..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.007 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Chalala85

Helloo damer....

Nåh endnu en lille spørgsmål fra moi

Jeg synes jeg bliver hurtigt sulten, og jeg mener SULTEN Men når jeg så endelig går igang så bliver jeg hurtigt mæt igen. Kan ikke spise det jeg kunne inden jeg blve gravid.

Eks. Spiste normalt 2 rundenommer rugbrød til frokost/aftensmad. Nu kan jeg kun lige få en ned...

Er der normalt at man bliver hurtigere mæt og sån sulten igen?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Filippa & Liva

Det tror jeg bestemt ikke du skal tænke over ...

Jeg tror det er ganske normalt og harmløst og sådan har jeg også selv haft det, nogle perioder kunne jeg spise som en sindsyg og følte aldrig jeg var mæt og andre perioder kunne jeg, ligesom dig, ikke spise meget mere end et enkelt stykke rugbrød.

Anmeld

14. august 2011

Holbæktrunten

Chalala85 skriver:

Helloo damer....

Nåh endnu en lille spørgsmål fra moi

Jeg synes jeg bliver hurtigt sulten, og jeg mener SULTEN Men når jeg så endelig går igang så bliver jeg hurtigt mæt igen. Kan ikke spise det jeg kunne inden jeg blve gravid.

Eks. Spiste normalt 2 rundenommer rugbrød til frokost/aftensmad. Nu kan jeg kun lige få en ned...

Er der normalt at man bliver hurtigere mæt og sån sulten igen?!?

Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er henne, men vil mene at det er ganske normalt. På et tidspunkt er din livmoder og baby vokset så meget at det trykker på de indre organer -herunder mavesækken. Plus at jeg tror ens krop helt automatisk forsøger at tilpasse sig de nye omstændigheder og reagere mest hensigtsmæssigt - og det er mest hensigtsmæssigt at spise mange små måltider i løbet af dagen... Det holder dit og babys blodsukker stabilt. Så skønt at du lytter til din krop :0)

Anmeld

14. august 2011

Chalala85

BigBabyWish skriver:

Det tror jeg bestemt ikke du skal tænke over ...

Jeg tror det er ganske normalt og harmløst og sådan har jeg også selv haft det, nogle perioder kunne jeg spise som en sindsyg og følte aldrig jeg var mæt og andre perioder kunne jeg, ligesom dig, ikke spise meget mere end et enkelt stykke rugbrød.

Dejligt at vide.. nu er jeg jo kun 9+4 så tænkte det måske var liiiige tidligt nok

Anmeld

14. august 2011

Chalala85

Holbæktrunten skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er henne, men vil mene at det er ganske normalt. På et tidspunkt er din livmoder og baby vokset så meget at det trykker på de indre organer -herunder mavesækken. Plus at jeg tror ens krop helt automatisk forsøger at tilpasse sig de nye omstændigheder og reagere mest hensigtsmæssigt - og det er mest hensigtsmæssigt at spise mange små måltider i løbet af dagen... Det holder dit og babys blodsukker stabilt. Så skønt at du lytter til din krop :0)

Jeg er kun 9+4 så er ikke så langt henne endnu, så tænke bare det måske var lidt tidligt.. Men mener faktisk nu du siger dte med blodsukekr at jeg har læst det et sted

Anmeld

14. august 2011

Fenja09

Jeg har haft to perioder i min graviditet, hvor jeg har haft det med mad som du beskriver. Jeg måtte spise flere gange dagligt i små mængder f.eks spiste jeg enormt meget frugt, fordi det var let at få ned og liggger ikke så tungt.

Så tror det er meget normalt, det du oplever.

/Fenja

Anmeld

14. august 2011

Chalala85

Fenja09 skriver:

Jeg har haft to perioder i min graviditet, hvor jeg har haft det med mad som du beskriver. Jeg måtte spise flere gange dagligt i små mængder f.eks spiste jeg enormt meget frugt, fordi det var let at få ned og liggger ikke så tungt.

Så tror det er meget normalt, det du oplever.

/Fenja

Er også utrolig glad for frugt og grøntsager, så det er også dem der ryger ned en del gange når sulten er der.

Men det lyder jo som meget normalt at have det sådan

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Tror det er helt normalt. Eller det håber jeg da, for jeg har det på samme måde. Bliver lige pludselig helt vildt sulten, men når jeg så begynder at spise noget, så kan jeg ikke få særlig meget ned

Anmeld

15. august 2011

FrkAnnette

Og jeg er for resten 8 + 5

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

lillePutte skriver:

Tror det er helt normalt. Eller det håber jeg da, for jeg har det på samme måde. Bliver lige pludselig helt vildt sulten, men når jeg så begynder at spise noget, så kan jeg ikke få særlig meget ned

hehe jamen så er der kun 1 uge imellem os.. så er det jo nok ganske normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.