Doodoo Babiage Bamse købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. januar 2009

twinboys

enligmor28 skriver:

Min datter har en i sin barnevogn, som hun ikke rigtigt bruger....den er svagt gul, vil jeg kalde det.....såå hvis der er nogen der er interesseret......den fejler ikke noget, og er i pæn stand, næsten som da jeg købte den

Pris? Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

malou

appelgren skriver:

Hej hej :0)

Jeg har sendt en mail til Babiage for at høre hvor bamsen forhandles henne. Når jeg får svar kan jeg skrive stederne herinde. Man kunne skrive sit postnr. i en mail og så få besked på de nærmeste forhandlere.

Søde Louise - måske de også har forhandlere i Sverige?? Kig på Babiage.com og send en mail til info@babiage.com tror jeg det var og hør om de har forhandlere i Sverige.

Jeg ved at den er meget populær i Norge.

Knus

Den findes ikke i sverige endnu... deres svenske hjemme side er ihvertfald ikke brugbar.. endnu...
stort knus til dig søde Stine

Anmeld

9. januar 2009

netdaddy

Skolestart skriver:

Jeg ved man kan købe dem i baby sam. men ved ikke lige til hvilken pris...
Men vil lige høre om den kun kan bruget til nyfødte. har en dreng på 1 år som ikke vil sove udover hvis man er inde ved ham og ligger engang imellem og sigger shhhh så er han rolig. så tænkte på om den mon også ville være god til ham

Har hørt noget om at man (helst) skal igang med at bruge den inden de er 3-4 måneder gamle, men ved ikke om det passer.

Anmeld

11. januar 2009

appelgren

Jeg har fundet én :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.