Natdragter med fødder str 3-6mrd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. september 2011

Happiness

Hej. Ked af at jeg ikke fik skrevet i går, men havde en meget pjevset søn. Det passer mig rigtig dårligt om eftermiddagen og aften. Kan komme imorgen formiddag, men hvis det ikke passer der, synes jeg en anden skal have chancen

P.s. måske du skulle få din adresse fjernet herindefra? prøv at høre en moderator.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

gonefishing

Happiness skriver:

Hej. Ked af at jeg ikke fik skrevet i går, men havde en meget pjevset søn. Det passer mig rigtig dårligt om eftermiddagen og aften. Kan komme imorgen formiddag, men hvis det ikke passer der, synes jeg en anden skal have chancen

P.s. måske du skulle få din adresse fjernet herindefra? prøv at høre en moderator.

pjævset baby. puha den kender jeg vist godt. min datter er ved at få tænder. Tøjer er afsat nu. og tak for påmindelsen med adressen, du har nok ret. men flytter næste måned så hvis nogen vil misbruge den kan de gå forgæves! hehe

Anmeld

2. september 2011

Mor010711

Flodkilling skriver:

pjævset baby. puha den kender jeg vist godt. min datter er ved at få tænder. Tøjer er afsat nu. og tak for påmindelsen med adressen, du har nok ret. men flytter næste måned så hvis nogen vil misbruge den kan de gå forgæves! hehe

Øv havde ikke set at du havde svaret på den 

Nå det er der ikke noget at gøre ved. Håber den der har fået det, bliver glad for det 

Du skal bare ikke tro at det var fordi jeg ikke "gad" svare. Jeg havde simpelthen bare ikke opdaget det

Anmeld

2. september 2011

gonefishing

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.