Natdragter med fødder str 3-6mrd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.598 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2011

gonefishing

Jeg har 6 str natdragter med fødder, de er fra Magasin Bluezoo

De er super fine der er ingen pletter eller huller og er meget bløde. (de er kun vasket i neutral.

Flytter den 1 oktober og har allerede gemt for meget

De kan afhentes på amager ved metro st.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mor010711

Flodkilling skriver:

Jeg har 6 str natdragter med fødder, de er fra Magasin Bluezoo

De er super fine der er ingen pletter eller huller og er meget bløde. (de er kun vasket i neutral.

Flytter den 1 oktober og har allerede gemt for meget

De kan afhentes på amager ved metro st.

De er da super fine 

Jeg er meget interesseret. Kan afhente en dag i næste uge hvis de ikke er afsat?

Anmeld

30. august 2011

gonefishing

Hejsa. Der var en anden, men har ikke hørt fra hende så de er stadig til hentning.

Vi tager dog i sommerhus på lørdag i en uge. Ville meget gerne af med tøjet inden da vi også skal flytte, ellers kommer det ned til klodshans. Men hvis du kan hente inden lørdag, så er det dine

mvh Viktoria

Anmeld

30. august 2011

Happiness

Hvis hende den anden ikke kan, vil jeg meget gerne hente demtil min veninde. Kan hente dem imorgen formiddag hvis det er. (eller hvornår det nu passer, kan alle dage pånær lørdag)

Anmeld

31. august 2011

gonefishing

Happiness skriver:

Hvis hende den anden ikke kan, vil jeg meget gerne hente demtil min veninde. Kan hente dem imorgen formiddag hvis det er. (eller hvornår det nu passer, kan alle dage pånær lørdag)

Hejsa. Jeg har ikke hørt fra mor010711 endnu. Men forstod det lidt som om hun kun kunne hente dem i næste uge, hvor vi skal i sommerhus. Altså de ryger alligevel til genbrug imorgen hvis ingen vil have dem, så du er velkommen til at hente dem.

mit nummer er 30 44 77 88

mvh Vik

Anmeld

31. august 2011

Happiness

Flodkilling skriver:

Hejsa. Jeg har ikke hørt fra mor010711 endnu. Men forstod det lidt som om hun kun kunne hente dem i næste uge, hvor vi skal i sommerhus. Altså de ryger alligevel til genbrug imorgen hvis ingen vil have dem, så du er velkommen til at hente dem.

mit nummer er 30 44 77 88

mvh Vik

super! hvad tid passer dig? Så kommer jeg drønnende med barnevognen :-)

Anmeld

31. august 2011

gonefishing

Happiness skriver:

super! hvad tid passer dig? Så kommer jeg drønnende med barnevognen :-)

du kommer bare, vi er hjemme.

adressen er . C.F Møllers alle 52.6.th (Viktoria og Torben)

metroen til bella centeret og så mod fields, første vej på højre hånd.

Anmeld

31. august 2011

Happiness

Flodkilling skriver:

du kommer bare, vi er hjemme.

adressen er . C.F Møllers alle 52.6.th (Viktoria og Torben)

metroen til bella centeret og så mod fields, første vej på højre hånd.

passer det imorgen? og så fald hvad tid? skal nemlig vente på nogle madvarer som skulle komme mellem 16 og 21. havde jeg lige glemt

Anmeld

31. august 2011

gonefishing

Happiness skriver:

passer det imorgen? og så fald hvad tid? skal nemlig vente på nogle madvarer som skulle komme mellem 16 og 21. havde jeg lige glemt

vi skal i zoo imorgen. ved ikke lige hvor længe. men send en sms så kan jeg skrive når vi er hjemme.

Anmeld

1. september 2011

gonefishing

Jeg vil lige gøre opmærksom på at for mig handler det mest om at komme af med det, til nogen der kan bruge det. (så "køber" ikke skal gå till genbrug og betale 10kr pr del. når jeg alligevel aflevere det gratis).

Så den der først henter det, får det.-fordi vi skal i sommerhus en uge og derefter står vi i en flytning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.