opdatering på mit forfærdelige barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2009

Loggidut

Hun sov natten igennem...hele natten...weeeee....uden nogen former for afbrydelser.

det er fandme stort...så måske har hun været lidt utryk, og havde brug for jeg sad med hende en times tid i går aftes...

uhhh, jeg kan da slet ikke skydes gennem nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Anja

Dejligt !! Valgte I bare en konsekvent stil i fht putningen ??

Esther sov heldigvis også i nat, skulle spise kl 2.30 og kl 5.30 og stod så op kl 7 .... det kan jeg godt leve med

Anmeld

7. januar 2009

Loggidut

nej jeg satte mig med hende...og var hård på den måde at jeg sagde at puttede hun sig ikke, så gik jeg ud.

det tog lidt tid for hende at fatte at jeg mente det, men da først hun opdagede at jeg virkelig holdte fast i det jeg sagde, valgte hun at ligge sig...

så lå hun lidt og slog sig i hovedet...og klappede og snakkede, men eftersom der ikke kom en lyd ud af mig måtte hun opgive og falde i søvn...pyyyh...så det samme kommer til at ske i aften!

Anmeld

7. januar 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

nej jeg satte mig med hende...og var hård på den måde at jeg sagde at puttede hun sig ikke, så gik jeg ud.

det tog lidt tid for hende at fatte at jeg mente det, men da først hun opdagede at jeg virkelig holdte fast i det jeg sagde, valgte hun at ligge sig...

så lå hun lidt og slog sig i hovedet...og klappede og snakkede, men eftersom der ikke kom en lyd ud af mig måtte hun opgive og falde i søvn...pyyyh...så det samme kommer til at ske i aften!

Sådan et par aftener tager jeg også en gang i mellem. Så tager jeg den bærbare og en kop kaffe med ned til Malte (og faktisk også Freja i hendes suttenød). Så sidder jeg der bare - uden at snakke eller røre ved barnet. Og lige så stille bliver der ro... egentlig en nem måde at hjælpe dem på..

Håber at hun er ligeså nem og god i aften og nat!

Marie

Anmeld

7. januar 2009

Joan ( Smallie )

ja det lyder dejligt at kunne gøre det sådan. Men hvad ville i gøre hvis i bare havde et hys barn der overhovedet ikke ville falde til ro?

Satan vi har haft en kamp med Niels i nat og han tudet i 2 stive timer ind til han var helt hæs og gik omkuld fordi han var træt og vågnet så 2 timer senere og gik igang igen.

Kan i ikke lige komme med nogen ideer.

Der er nemlig ikke noget når han bliver lagt, men når han har sovet nogen timer virker det som om han vågner fordi han er bange og vi kan slet ikke få styr på ham igen.

Jeg håber godt nok toppen er nået i nat for det her kan jeg sku ikke holde til.

Jeg er græde færdig.

Joan

Anmeld

7. januar 2009

BellaT

ivfmarie skriver:

Sådan et par aftener tager jeg også en gang i mellem. Så tager jeg den bærbare og en kop kaffe med ned til Malte (og faktisk også Freja i hendes suttenød). Så sidder jeg der bare - uden at snakke eller røre ved barnet. Og lige så stille bliver der ro... egentlig en nem måde at hjælpe dem på..

Håber at hun er ligeså nem og god i aften og nat!

Marie

Ja, det gør jeg også nogle gange med Phillip. Eller tit er det fint hvis jeg sidder i værelset ved siden af, for så forstyrrer jeg ham ikke. Men han skal bare kunne høre at jeg eller far er lige i nærheden.
Ja, det er en nem måde at hjælpe dem på. Især hvis man tager den bærbare med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.