Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

MaleneJensen

Hejsa

Jeg ankom til sygehuset hvor de tog vandet pga den bette ikke havde det så godt og efter 5½ time blev jeg klippet og så kom min lille pige op til mig

Held og lykke til dig, håber alt kommer til af gå som det skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

millesofie

jeg havde ingen tegn haft om dagen overhovedet og der var 3 dage til forventet termin i følge nakkefold og 7 dage tilbage i følge min fersilitets læge, og jeg var sikker på at gå over tid (det gør man jo altid )

men kl 02.20 vågnede jeg og viste ikke rigtigt hvorfor 10min senere viste jeg det godt  

jeg sov så godt jeg kunne men kl 5 stod jeg op og lavede kaffe og smurte madpakke til Marcus-Emil og bare gjorde klar i alt almidelighed ve'erne var der 6-7 min

alle andre stod op omkring kl 7  og du kan tro huset var et virvar og så mig der bare gik rundt for at tage smerterne  det må have set fantastisk ud

nå da kl var ca 11 mente jeg det var tid til at ringe

og kl 11.30 var vi inden på sygehuset

kl 14.20 var hun ude

så 12½ time ca og havde jeg lyttet til ssh havde det nok gået hurtigere

held og lykke og TILLYKKE

Anmeld

14. august 2011

SHERO

Her gik vandet kl. 4 om morgen som jeg skulle ringe kl. 9 og bestille igangsættelse, 23 timer senere som trolden til verden ved AKS...

Havde ingen tegn op til...

Anmeld

7. september 2011

katrineoerum

Jemion skriver:

Jeg er super nysgerrig, håber i har lyst til at dele hvordan jeres fødsler startede

Jeg er 37+2 og noget så spændt på hvornår han vil til verdenen og hvordan fødslen starter 

Min første fødsel startede med at jeg sad i bil og ahvde lidt ondt i lænnen men jeg troede bare dte var fordi jeg sad forkert jeg har nemlig ofte ondt i ryggen. Da jeg så kommer ud til min mor har jeg stadig lidt ondt men tænkte ikke rigtig over det. da jeg så sad og spiste og ikke kunne koncenteret mig om maden fordi det gjorde så ondt konkluderede jeg at jeg nok havde veer.

Anden fødsel blev sat i gang da prinsessen ikke rørte nok på sig 10 dage før termin.

Anmeld

7. september 2011

TbCp

Jeg vågnede 6.30 en fredag morgen ved at jeg skulle tisse, på vej ned af trappen synes jeg det løb lidt ned af mine ben og da jeg så sætter mig på wc kommer der et par skyller... jeg kan ikke helt finde ud af om jeg tisser eller om det er vandet der er gået... rejser mig, men må sætte mig igen da der kommer mere.

Ringer til min mor ved ikke helt hvorfor, hun kan jo ikke fortælle mig om det er vandet og min mand er endda hjemme.
Men hun råder mig så til at ringe til fødegangen...
Det gør jeg så og siger at jeg altså ikke er helt sikker på at det er vandet eller om jeg bare tissede.

Jordmoderen beder mig lægge mig ned så vil hun sende falck, jeg er kun i uge 35+2 og hovedet står ikke fast.

På vej til sygehuset i ambulancen, ca. 7.30 kan jeg mærke en begyndende murren i maven. Og så går det ellers bare "slag i slag"
Liva kommer til verden ved akut kejsersnit 21.23 fredag aften

Anmeld

7. september 2011

morethanperfect

Mit vand gik fredag aften lidt i elleve .. Lagde mig efterfølgende til at sove på en masse håndklæder  

Fik ikke veer så kom på sygehuset omkring kl. 14.00 og fik vedrop .. Fødte ham kl. 22:46

Anmeld

7. september 2011

Koen.

Fik veer søndagen før jeg fødte, de to til men gik helt i sig selv tirsdag, så skete der ikke en bjælde før fredag hvor de ud af det blå dukkede op igen for fuld styrke, varede så til søndag hvor jeg fødte

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth85

Jemion skriver:

Jeg er super nysgerrig, håber i har lyst til at dele hvordan jeres fødsler startede

Jeg er 37+2 og noget så spændt på hvornår han vil til verdenen og hvordan fødslen starter 

Vandet gik kl. 20 om aftenen,... jeg var til fødselsdagsfest hos min mormor, som blev 75 år, så det var lidt vildt

En time efter kom veerne så småt.. kl. 23 var veerne slemme og kl. 02.20 havde jeg min søn i armene 

Anmeld

7. september 2011

Lisbeth85

Jemion skriver:

Vandet gik kl. 20 om aftenen,... jeg var til fødselsdagsfest hos min mormor, som blev 75 år, så det var lidt vildt

En time efter kom veerne så småt.. kl. 23 var veerne slemme og kl. 02.20 havde jeg min søn i armene 

Anmeld

7. september 2011

MorDk

Det startede om natten til d.23.september 2010 (jaja Bassen har snart føs'dag) Dog har jeg vidst haft mange modningsveer i 14 dage op til....Nå, men kl.04.00 vågner jeg med kraftige menses smerter. Er på hospitalet kl.ca. 11.00 med Kraftige veer. er 10 cm. åben) kl.15.37 føder jeg jordens dejligste dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.