Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.781 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Jemion

Jeg er super nysgerrig, håber i har lyst til at dele hvordan jeres fødsler startede

Jeg er 37+2 og noget så spændt på hvornår han vil til verdenen og hvordan fødslen starter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

NinaNymannMadsen

min første fødsel gik igang om natten 20 minutter i 3 med at vandet gik, et kvarter efter ca mener jeg det var kom veerne med 2 minutters mellemrum med det samme.

havde ingen tegn dagen før og fødte min datter på 6½ time fra vandet gik til hun var ude og lå ved mig.

hun er født i uge 38+6.

kan ikk sige noget med den anden endnu da der forhåbentlig går lidt tid endnu da jeg kun er 32+0 idag.

Anmeld

14. august 2011

Muttitil1+1

Min startede kl. halv syv om morgenen - vågnede op med veer, og så tog de stille og roligt til, vandet gik 14.15 og klokken 16.59 havde jeg min guldklump i armene 

Fødte 40+4

Pøj pøj til dig - det er en helt fantastisk oplevelse

Anmeld

14. august 2011

Kamulla

ve storm ved middagstid... var i tvivl efter den første selvom det var smertefuldt.. men 10 min efter kom den anden og derefter kom de hver 3-4. min

Anmeld

14. august 2011

MelikkazMoar

Jemion skriver:

Jeg er super nysgerrig, håber i har lyst til at dele hvordan jeres fødsler startede

Jeg er 37+2 og noget så spændt på hvornår han vil til verdenen og hvordan fødslen starter 

jeg blev sat igang med stikpiller over 2 dage..

men heldigvis gik vandet af sig selv tirsdag kl 15.15 og prinsessen var uge onsdag 03.35 <3

Anmeld

14. august 2011

svanen73

Første fødsel (tvillinger...18 år siden) var jeg så uheldig at falde på gaden, så fødslen gik i gang...vandet gik ved faldet og 5 timer senere fødte jeg 2 piger...i uge 34.

For 2 måneder siden fik jeg min søn, skulle sættes i gang da jeg var nået 41+2, men vandet gik om aftenen og jeg fik hurtig kraftige veer.

Endte dog i KS næste dag, da min søn var for stor

Anmeld

14. august 2011

lassemor07

Min starte med slim proppen gik kl 12 og omkring 00 kom den først ve efter 1,5 time var der kun 1 min imellem dem og de varet 1,5 min ankom på sygehuset kl 0315 med kraftige veer kl 0359 så lasse dagens lys :-)jm mener vis lasse have stået rigtig i mit bækken så have jeg født på den halve tid alsår hjemme på wc :-)

Anmeld

14. august 2011

Muhmi

Fik gradvist stærkere plukveer over to dage... På andendagen begyndte veerne... Var 3 cm åben da vi tog ind på hospitalet kl. 22.30, blev sendt hjem... (Hele vejen fra Viborg og bor i nord-salling) Ævs.. hehe... Men jeg måtte jo så afsted igen kl. 4.15 med babubabu og 175 km i timen fordi lægen og ambulancefolkene var overbevist om at jeg ville føde i ambulancen hehe... Vi var derinde kl. 4.50 (Det er en tur på over 40 km, se de er kørt stærkt ) Og jeg var stadig kun 3 cm åben... kl. 12.14 havde jeg Silas i mine arme

Anmeld

14. august 2011

de-wett

vi gik i seng søndag aften uden nogle tegn . Omkring kl 2 vågnede jeg og tog 2 panodil for havde ondt men anede jo intet. Manden stod op kl 4 og spurgte til mig fordi han skulle på job. Jeg sagde tag du bare afsted der er intet galt.

KL 11 ringede han hjem og sagde han kom hjem nu da den var lidt gal  kl 3 ankom vi til fødegangen og kl 22:12 var prinsessen ude

Sådan startede det hele og sluttede  for 8 måneder siden

Anmeld

14. august 2011

Dansker I Holland

Hey

Ved min første fødsel gik vandet og der kom ikke veer så blev sat i gang med stikpiller og så gik der 24 timer fra vandet gik og til hun var født ca.

Anden fødsel gik vandet og jeg fik veer og der gik mindre end 24 timer før hun var født.

3 gang gik vandet mellem 8-9 og jeg fik veer og hun var født 6.58 dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.