Antal barn syg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

saxa

dorthemus skriver:

Hvor tit har du barn syg?

Uhh det er svært lige at svare på, men det sidste sted jeg var, havde jeg nok en 5stykker på et halvt år. Men der var jeg så også indlagt et par dage med min datter, hvor jeg tog en omsorgsdag i forlængelse af barnets to sygedage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

dorthemus

henh01 skriver:

ja det ved jeg sørme ikke.. Hmm.. godt spørgsmål. vil mene en om mdr er for meget det er nok nærmere et par gange om året. Man må dele lidt med faren så det ikke virker så voldsomt.

Her er der ingen far at dele med.

Anmeld

14. august 2011

dorthemus

Tak for svar alle sammen

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Mette+Mathias skriver:

Den dag du blev ringet hjem er jo den dag barnet blev syg, så det er dermed den første dag. Fredag var jo nr. 2 dag, og mandag bliver så dag nr. 5, så der kan du ikke blive hjemme.

Der er som sådan intet loft over hvor mange dage du må have, men du skal være opmærksom på at det IKKE er en RET!! Man kan få lov at holde barnets 1. (og 2.) sygedag, HVIS det er foreneligt med arbejdspladsen, så hvis fx. alle dine kollegaer ligger i sengen med influenza, kan din leder godt sige nej til at du holder barnets første sygedag.

Man kan også få nej til at holder barnets første sygedag, hvis arbejdsplanen mener det bliver misbrugt.

Lige det jeg også ville svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.