Fritids job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2011

Zeus

Hvor har i fritidsjob henne, hvor mange timer om ugen, og hvor meget får i ca. ekstra om måneden? I behøver selvfølgelig ikke skrive det ekstakte beløb, ved der er nogen der ikke vil det, bare sådan nogenlunde

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

eElak

Jeg har ikke noget fritidsjob som det ser ud lige nu. 

Det har jeg ikke mulighed for pt. Men hvis muligheden åbner sig, så ville jeg gerne have et job, som havde relevans til min uddannelse.

dvs. hjælper på mødrehjælpen, døgnlinjen eller lign. 1 gang om ugen og en vagt hveranden weekend. Har hørt at det giver noget med 170 kroner i timen. 

Anmeld

14. august 2011

Zeus

KaLee skriver:

Jeg har ikke noget fritidsjob som det ser ud lige nu. 

Det har jeg ikke mulighed for pt. Men hvis muligheden åbner sig, så ville jeg gerne have et job, som havde relevans til min uddannelse.

dvs. hjælper på mødrehjælpen, døgnlinjen eller lign. 1 gang om ugen og en vagt hveranden weekend. Har hørt at det giver noget med 170 kroner i timen. 

Jeg skal bare igang med HF, så der er vist ikke den store relevans her  

Ville bare gerne tjene 1000 kr ekstra om måneden, måske 500 mere, så ikke det helt vilde.. Bare lige så det hjælper lidt på bundlinien

Anmeld

14. august 2011

SjeBets

jeg har haft en del,

jeg har gjort rent på et diskotek,

gjort rent ved en handicappet mand,

gjort rent på et slagteri( med højtryks renser) ,

jeg har stået i en grill,

jeg har siddet i en brugs, jeg har kørt med trygsager på landruter( det som har givet bedst)

Hjulpet en lokal "bolighaj" med at male og rengøre i lejligheder ved fraflyt. 

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Zeus skriver:

Hvor har i fritidsjob henne, hvor mange timer om ugen, og hvor meget får i ca. ekstra om måneden? I behøver selvfølgelig ikke skrive det ekstakte beløb, ved der er nogen der ikke vil det, bare sådan nogenlunde

Knus

Jeg arbejder godt nok ikke længens, men da jeg gjorde arbejdede jeg på et ferskvarerlager 8 timer hver lørdag og havde ca 2400 kr udbetalt om måneden

Anmeld

14. august 2011

eElak

Zeus skriver:

Jeg skal bare igang med HF, så der er vist ikke den store relevans her  

Ville bare gerne tjene 1000 kr ekstra om måneden, måske 500 mere, så ikke det helt vilde.. Bare lige så det hjælper lidt på bundlinien

aaarh.. 

Da jeg arbejdede ved siden af HF'en, var det i Netto, PostDanmark og En tank.

Jeg kan anbefale postdanmark. Jeg mener at jeg havde 500 udbetalt efter 1 lørdag på arbejde - jeg arbejdede hveranden lørdag. :-)

Lønningerne er endda steget nu. Og så er det alle tiders måde at få motion på :-)

Ved at vilkårerne har ændret sig en smule siden jeg var der. Sidder faktisk og overvejer om jeg skal få fat i sådan en tjans igen ;-) 

Anmeld

14. august 2011

Zeus

KaLee skriver:

aaarh.. 

Da jeg arbejdede ved siden af HF'en, var det i Netto, PostDanmark og En tank.

Jeg kan anbefale postdanmark. Jeg mener at jeg havde 500 udbetalt efter 1 lørdag på arbejde - jeg arbejdede hveranden lørdag. :-)

Lønningerne er endda steget nu. Og så er det alle tiders måde at få motion på :-)

Ved at vilkårerne har ændret sig en smule siden jeg var der. Sidder faktisk og overvejer om jeg skal få fat i sådan en tjans igen ;-) 

Der har jeg faktisk lagt billet ind Men der er ingenting i mit område lige nu Har ellers sat kryds ved flere forskellige ting..

Anmeld

14. august 2011

SjeBets

Hov glemte at skrive timer og lønninger 

jeg har gjort rent på et diskotek,4-6 timer pr uge, 

gjort rent ved en handicappet mand,2 timer pr uge

gjort rent på et slagteri( med højtryks renser) ,20 timer pr uge

jeg har stået i en grill,14-21 timer pr uge

jeg har siddet i en brugs14-21 hver 14 dag

jeg har kørt med trygsager på landruter( det som har givet bedst) 4-8 timer pr uge, 3.40 kr pr kørt kilometer skattefrit og ca 1000-2000 oven i, da jeg havde 8 timer om ugen fik jeg ca 4000 ud betalt og da jeg havde 4 var det så det halve 

Hjulpet en lokal "bolighaj" med at male og rengøre i lejligheder ved fraflyt. alt effter hvornår de blev opsagt

Kan vitterlig ikke huske lønningerne på de andrd. det er nogle år siden, da jeg var alene, ung mor og studeret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.