Moar kører klatten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2009

twinboys

LotteN skriver:

hvor erdet altså bar esuper flot....
Må man spørge hvad dit mål er, mht hvor mange kilo du vil tabe?

Tusind tak jeg er også helt oppe at ringe og er nu lige kommet hjem fra en kollega og har puttet dagplejebørnene... En god lille tur, men alt tæller da med... Kl. 17 skal jeg til mave balder og lår i motionscenteret... Min veninde har lige meldt sig fra, men alligevel tager jeg afsted..

Så er bare så glad fordi jeg er motiveret ...

Skal tabe mindst 25kg så vejen er lang endnu...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

miver

twinboys skriver:

Tusind tak jeg er også helt oppe at ringe og er nu lige kommet hjem fra en kollega og har puttet dagplejebørnene... En god lille tur, men alt tæller da med... Kl. 17 skal jeg til mave balder og lår i motionscenteret... Min veninde har lige meldt sig fra, men alligevel tager jeg afsted..

Så er bare så glad fordi jeg er motiveret ...

Skal tabe mindst 25kg så vejen er lang endnu...

Majbritt

25 KG
Er der så noget tilbage af dig (det lyder vildt ) du ligner ikke en der bør tabe så meget ???
Knus Mie

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

miver skriver:

25 KG
Er der så noget tilbage af dig (det lyder vildt ) du ligner ikke en der bør tabe så meget ???
Knus Mie

Åhhh tak, men det er jo min ønskevægt...Altså¨kroppen skal passe mig og jeg gider heller ikke ligne en forsultet pind... Så ser hvordan og hvorledes når kiloene falder af...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2009

Pia.

twinboys skriver:

Er sgu vildt stolt over mig selv...

Er bare total motiveret...

Kosten kører, motionen kører, Så nu håber jeg bare at kiloene begynder at rasle af mig...

Majbritt som bare lige måtte rose sig selv lidt...

Hvor er du sej - Godt gået,,, kan du ikke sende lidt af alt den motivation til Guldborg i alle dine pakker ... syntes virkelig jeg har svært ved at komme i gang...

Lysten kan virkelig være der, men den er lige så hurtig væk igen....

Stort knus fra hende den buttede som ellers syntes jeg var god inden jul men faldt pladask i igen og snart tænker om jeg skal leve med at det her er mit nye buttede jeg .... vildt at tænke på jeg har vejret 23 kil mindre end jeg gør nu da jeg mødte min mand... og jeg kan faktisk ikke give mine graviditeter skylden for har tabt mig hver gang ....

Men stort knus til jer andre som bare kan det der....

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

PiaR skriver:

Hvor er du sej - Godt gået,,, kan du ikke sende lidt af alt den motivation til Guldborg i alle dine pakker ... syntes virkelig jeg har svært ved at komme i gang...

Stort knus fra hende den buttede som ellers syntes jeg var god inden jul men faldt pladask i igen og snart tænker om jeg skal leve med at det her er mit nye buttede jeg .... vildt at tænke på jeg har vejret 23 kil mindre end jeg gør nu da jeg mødte min mand... og jeg kan faktisk ikke give mine graviditeter skylden for har tabt mig hver gang ....

Er du gal mand... Alt det med kiloerne og manden og ikke kan give graviditerne skylden, ja det kunne jeg ligeså godt have skrevet, for det passer også på mig...

Det kører bare nu, så hop op på min hest og følg med...

MAjbritt

Anmeld

7. januar 2009

miver

PiaR skriver:

Det kan du osse Pia du har jo vidst os det før , men ja det er skide svært jeg ved det selv og har det sidste lange stykke tid været fandet i mange gange (os så mange at jeg er flov over jeg ikke har mer rygrad), men jeg håber jeg kan holde det denne gang min motivation er der men jeg ved osse hvor hurtigt det kan vende (det må det bare ikke ) , men jeg tror man skal tænke poå at selvom det er svært prøve vi i stedet for at lad det stå til for så kommer der lige et par ex. kg og igen året efter ( håber du forstår hvad jeg mener )
Håber du snart finder motivationen igen
knus Mie

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

Om 45min er jeg afsted til mave balder og lår så der sveder jeg fedtet af...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2009

tasha33

hej søde
hvor er det bare super flot og dejligt at se du er så motiveret, det skal nok lykkes for dig.
håber ikke det helt har taget livet af dig til mave baller og lår. hihi men det er rigtig godt og giver meget.
glæder mig til at se hvor meget du svinder ind.
knuz natasha

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

tasha33 skriver:

hej søde
hvor er det bare super flot og dejligt at se du er så motiveret, det skal nok lykkes for dig.
håber ikke det helt har taget livet af dig til mave baller og lår. hihi men det er rigtig godt og giver meget.
glæder mig til at se hvor meget du svinder ind.
knuz natasha

Smiler hvor er du sød, ja glæder mig til at svinde ind...Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.