Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteN skriver:hvor erdet altså bar esuper flot....Må man spørge hvad dit mål er, mht hvor mange kilo du vil tabe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver:Tusind tak jeg er også helt oppe at ringe og er nu lige kommet hjem fra en kollega og har puttet dagplejebørnene... En god lille tur, men alt tæller da med... Kl. 17 skal jeg til mave balder og lår i motionscenteret... Min veninde har lige meldt sig fra, men alligevel tager jeg afsted..Så er bare så glad fordi jeg er motiveret ...Skal tabe mindst 25kg så vejen er lang endnu...Majbritt
miver skriver:25 KG Er der så noget tilbage af dig (det lyder vildt ) du ligner ikke en der bør tabe så meget ???Knus Mie
twinboys skriver:Er sgu vildt stolt over mig selv...Er bare total motiveret...Kosten kører, motionen kører, Så nu håber jeg bare at kiloene begynder at rasle af mig...Majbritt som bare lige måtte rose sig selv lidt...
PiaR skriver:Hvor er du sej - Godt gået,,, kan du ikke sende lidt af alt den motivation til Guldborg i alle dine pakker ... syntes virkelig jeg har svært ved at komme i gang... Lysten kan virkelig være der, men den er lige så hurtig væk igen....Stort knus fra hende den buttede som ellers syntes jeg var god inden jul men faldt pladask i igen og snart tænker om jeg skal leve med at det her er mit nye buttede jeg .... vildt at tænke på jeg har vejret 23 kil mindre end jeg gør nu da jeg mødte min mand... og jeg kan faktisk ikke give mine graviditeter skylden for har tabt mig hver gang .... Men stort knus til jer andre som bare kan det der....
tasha33 skriver:hej søde hvor er det bare super flot og dejligt at se du er så motiveret, det skal nok lykkes for dig.håber ikke det helt har taget livet af dig til mave baller og lår. hihi men det er rigtig godt og giver meget.glæder mig til at se hvor meget du svinder ind.knuz natasha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128