Moar kører klatten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2009

Bastian

twinboys skriver:

Gå på ww i stedet for det er bedre og der er du ikke lukket af for noget... Der må du få alt... Majbritt

Det har jeg prøvet, og det virker ikke så godt for mig. Der SKAL være strikse regler, ellers er jeg ikke disciplineret nok. Om et par dage mærker jeg ikke afhængigheden mere. Min søde sundheds-kollega siger, at kulhydrater udløser dopamin, så der er ikke noget at sige til at man har lidt abstinenser her i starten :-) Det ER kulhydrater jeg tager på af, så det passer mig fint, at det er modereret (jeg får da lidt brød og lidt ris/pasta/kartofler).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2009

twinboys

Bastian skriver:

Det har jeg prøvet, og det virker ikke så godt for mig. Der SKAL være strikse regler, ellers er jeg ikke disciplineret nok. Om et par dage mærker jeg ikke afhængigheden mere. Min søde sundheds-kollega siger, at kulhydrater udløser dopamin, så der er ikke noget at sige til at man har lidt abstinenser her i starten :-) Det ER kulhydrater jeg tager på af, så det passer mig fint, at det er modereret (jeg får da lidt brød og lidt ris/pasta/kartofler).

Du må i hvert fald have held og lykke og vi må holde hinanden oppe...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2009

Mca<3

Eva skriver:

Fem dage ud af resten af dit liv...der er mange dage endnu...krydser alt for du holder gejsten så længe....-smiler

Stop nu dig selv lidt og vær glad på andres vejne Man skal være glad , lykkelig og stolt for hver dag der er gået godt og tage blot en dag af gangen ... Der går intet fra dig ..

Flot Majbritt ,, keep up the good work

Anmeld

7. januar 2009

Mca<3

3 gangs mor skriver:

Stop nu dig selv lidt og vær glad på andres vejne Man skal være glad , lykkelig og stolt for hver dag der er gået godt og tage blot en dag af gangen ... Der går intet fra dig ..

Undskyld ,, bliver bare gal , hele dette projekt før rund nu sund ,, skulle vel være et projekt hvor man støtter hinanden og giver skulder klap Denne besked lød nu mere som om det hele var en konkurrence og vil mere kalde det et hoved puf end et skulderklap ... Kom ikke her og tro du er noget , jeg fører og der er lang vej for dig .....

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

3 gangs mor skriver:

Tak ja jeg kæmper og kæmper og det kører bare, så er bare så GLAD...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2009

Liva

Hej Majbritt

Super godt gået; Jeg kan kun sige kør på gejsten, nu du har fået fat i den, se på de kilo der forsvinder på vægten og mærk den velvære der følger med, så skal du nok holde linien...

Her har jeg desværre stadig lidt svært ved at komme over julen. Det går ok men ikke toppen, den der sukkertrang er noget forbandet noget... æv... håber bare jeg ikke falder helt i igen...

KH Liva

Anmeld

7. januar 2009

Mathilde

Hvor er det bare FLOT Majbritt
Jeg synes altid sådan noget er sværest i starten, så jeg er sikker på at du nok skal holde det

Keep up the good work

Anmeld

7. januar 2009

LotteN

twinboys skriver:

Ja tabt 1½kilo på 4dage

hvor erdet altså bar esuper flot....
Må man spørge hvad dit mål er, mht hvor mange kilo du vil tabe?

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

Liva skriver:

Hej Majbritt

Super godt gået; Jeg kan kun sige kør på gejsten, nu du har fået fat i den, se på de kilo der forsvinder på vægten og mærk den velvære der følger med, så skal du nok holde linien...

Her har jeg desværre stadig lidt svært ved at komme over julen. Det går ok men ikke toppen, den der sukkertrang er noget forbandet noget... æv... håber bare jeg ikke falder helt i igen...

KH Liva

Tusind tak jeg er også helt oppe at ringe og er nu lige kommet hjem fra en kollega og har puttet dagplejebørnene... En god lille tur, men alt tæller da med... Kl. 17 skal jeg til mave balder og lår i motionscenteret... Min veninde har lige meldt sig fra, men alligevel tager jeg afsted..

Så er bare så glad fordi jeg er motiveret ...

Håber også at du snart kan se dig ud af de søde sager...

Majbritt

Anmeld

7. januar 2009

twinboys

Mathilde skriver:

Hvor er det bare FLOT Majbritt
Jeg synes altid sådan noget er sværest i starten, så jeg er sikker på at du nok skal holde det

Keep up the good work

Tusind tak jeg er også helt oppe at ringe og er nu lige kommet hjem fra en kollega og har puttet dagplejebørnene... En god lille tur, men alt tæller da med... Kl. 17 skal jeg til mave balder og lår i motionscenteret... Min veninde har lige meldt sig fra, men alligevel tager jeg afsted..

Så er bare så glad fordi jeg er motiveret ..

Man siger faktisk at der går 21 dage før man ikke er afhængig af en vane mere...Men falder man i, ja så starter man forfra på de 21...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.