Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
billeder af tøjet - alt sammen str. 68
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Det er desværre alt for lidt. Den kommer til at koste 30-40 kr at sælge, så det er lige lidt nok for en helt ny jakke
Det er desværre alt for lidt. Den kommer til at koste 30-40 kr at sælge, så det er lige lidt nok for en helt ny jakke
Så venter jeg og ser til når hun engang er på vej i en str 68
anetteb skriver: Så venter jeg og ser til når hun engang er på vej i en str 68
Maja_4000 skriver: Så fandt jeg lidt Det første er 56 og fra cowboybukserne er det 68 .. Har ikke været igennem 62 endnu :b Har det interresse ? (:
Så fandt jeg lidt Det første er 56 og fra cowboybukserne er det 68 .. Har ikke været igennem 62 endnu :b Har det interresse ? (:
pris for billede 1, 3 og 4? :-)
anetteb skriver: pris for billede 1, 3 og 4? :-)
Maja_4000 skriver: Altså bodyen , sættet og natdragten ? Hmm .. Sammen med det andet også kan vi sige 250 inkl. ?
Altså bodyen , sættet og natdragten ? Hmm .. Sammen med det andet også kan vi sige 250 inkl. ?
bare for det i str 62, i det første billede indlæg og så sættet, bodyén og natdragten i str 56? :-)
anetteb skriver: bare for det i str 62, i det første billede indlæg og så sættet, bodyén og natdragten i str 56? :-)
Maja_4000 skriver: Altså .. Det her ?
Altså .. Det her ?
ja hæhæ
anetteb skriver: ja hæhæ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128