Fåk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Jeg vil i hvert fald til hver en tid hellere give ham brystet end lade ham græde sig selv i søvn. Og han er bund ulykkelig mens han ligger og klamrer sig til mit ansigt. Far kan overhovedet ikke bruges mere

Så ja, det er ret hårdt. Håber dog at det bare er en periode og at den går over... altså inden han blir 15, ikk?

Øv det er bare ikke optimalt at far ikke kan bruges men når han ikke er der så meget kan det nok ikke være anderledes. Håber at han snart finder et bedre job så I kan være mere sammen alle 3 og du også kan blive aflastet mere.

Lad os håbe at det bliver bedre inden han bliver 15! Ellers er jeg ikke sikker på at I begge lever til den tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

piadas

Så skulle du prøve at være "enlig" mor til 3! Naaa, Serdar kommer trods alt hjem om natten, så helt så enlig som dig, er jeg jo ikke!

Ja, det er hårdt, men du vænner dig nok til det - jeg synes, det er godt, I har sat tid/dato på, så du i det mindste har den at forholde dig til.

Jeg kan godt forstå, du synes, det er så hårdt, når Laurits ikke har så meget sammenhængende søvn. Puha den nattesøvn betyder bare meget. Men dejligt at det trods alt blev til 4 timer i streg.

Håber det går bedre med soveriet i nat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.