Fåk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Mettemus

Hvor er det bare røvhårdt at være enlig mor!!! Hvordan nogen klarer det 365 dage om året forstår jeg slet, slet ikke!??!?!

Laurits sover ad h til for tiden. Han vågner mange gange om natten og vil spise min. to gange ("men det skal han jo slet ikke" siger SP - nej det ved jeg godt, men hvad pokker skal jeg gøre, når ungen skriger, og det eneste, der kan trøste, er brystet?)

Han er sååå morsyg, og jeg har ONDT i ryggen af at slæbe rundt på ham. Oven i det hele har han så erhvervet sig et eller andet maveonde, så han leverer ca. 7-10 lortebleer om dagen, hvilket resulterer i rød mås og tilhørende pylren, skrig og skrål.

I nat var han HELT vågen kl. 3.30 - 5.30 og stod op kl. 6.20 ...

Mor er træææææt!

Heldigvis er far kommet hjem her til aften og bliver helt til mandag morgen Deeeejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

AnneBJ

Åh Mette din stakkel!!!

Har I en slynge? Gider han være i den - brug den, brug den, brug den!!

Og husk at sove her i weekenden!! Og lave mad til fryseren måske?

Rigtig meget god bedring med den lille mand!! 

Anmeld

13. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Åh Mette din stakkel!!!

Har I en slynge? Gider han være i den - brug den, brug den, brug den!!

Og husk at sove her i weekenden!! Og lave mad til fryseren måske?

Rigtig meget god bedring med den lille mand!! 

Taaaark

Ja vi har, og han vil også gerne sidde i den - bare helst når vi er ude så der er flere ting at kigge på. Men jeg bruger den også lidt herhjemme... og så den høje stol - så kan han sidde der og kigge mens jeg vasker op/laver mad osv.

Anmeld

13. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Taaaark

Ja vi har, og han vil også gerne sidde i den - bare helst når vi er ude så der er flere ting at kigge på. Men jeg bruger den også lidt herhjemme... og så den høje stol - så kan han sidde der og kigge mens jeg vasker op/laver mad osv.

Anmeld

13. august 2011

PeruBaby

Mettemus skriver:

Hvor er det bare røvhårdt at være enlig mor!!! Hvordan nogen klarer det 365 dage om året forstår jeg slet, slet ikke!??!?!

Laurits sover ad h til for tiden. Han vågner mange gange om natten og vil spise min. to gange ("men det skal han jo slet ikke" siger SP - nej det ved jeg godt, men hvad pokker skal jeg gøre, når ungen skriger, og det eneste, der kan trøste, er brystet?)

Han er sååå morsyg, og jeg har ONDT i ryggen af at slæbe rundt på ham. Oven i det hele har han så erhvervet sig et eller andet maveonde, så han leverer ca. 7-10 lortebleer om dagen, hvilket resulterer i rød mås og tilhørende pylren, skrig og skrål.

I nat var han HELT vågen kl. 3.30 - 5.30 og stod op kl. 6.20 ...

Mor er træææææt!

Heldigvis er far kommet hjem her til aften og bliver helt til mandag morgen Deeeejligt!

Uhh, din stakkel!! Det lyder til at være hårdt både for dig og lillemand for tiden. Jeg ved ikke om jeg har så mange guldkorn (udover dem Anne allerede er kommet med) 

Her kan jeg også bruge autostolen (hvis I har sådan én), som jeg har stående på bordet når jeg er i køkkenet, og på en god dag kan Sofia sidde der og pludre for sig selv... men hvis hun er i skrige-mode, er det ikke det damen vil

Håber den lille røde numse og mors nerver får det bedre her hen over weekenden når far kan tage lidt over!!

fra Sofia & Chris

Anmeld

13. august 2011

DK

Din stakkel!!

Har i prøvet med Anna Wahgrens sove-metode? Det lyder til at i får et par DØDhårde 3 nætter, men hvis han så sover som en engel derefter vil det måske være det værd?

Uanset hvad, så KÆMPE knus herfra!

Anmeld

14. august 2011

Kit

Puha, det lyder bare hårdt. Jeg har desværre ikke rigtig nogle gode råd, men vil ikke bare lade tråden hænge.

håber det snart kommer i balance igen.

Anmeld

14. august 2011

businesstigger

Din stakkel! Det er bare benhårdt når man er helt alene med dem - i sær når de ikke sover godt. David sover også meget uroligt for tiden og har marreridt. I nat havde jeg ham liggende hele natten fra omkring midnat fordi han ellers græd hver kvarter. Han fik også bryst et par gange. Det var ikke fordi han er meget sulten men det giver tryghed. Så selvom de ikke bør spise om natten nu (ifølge SP) så må man jo  - i sær hvis man er alene om tjansen - må man jo gøre det der fungerer.

Anmeld

14. august 2011

Rødhætte

uha det lyder hårdt.. Kender det desværre alt for godt, min mand arbejder næremes også konstant, så ja jeg tager også hatten af for de enlige.. Håber du får slappet af her i weekenden.. Stort  her fra!

Anmeld

14. august 2011

Karina84

Puhaaa det lyder bare slet ikke sjovt!! Håber du kan få sovet lidt nu manden er hjemme - det betyder SÅ meget med den søvn, det ved vi jo alle efterhånden nu

En  herfra også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.