Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Dejlig dreng... Skønne billeder...
Dejlig dreng... Skønne billeder...
Åååååhhhh, tak
Ja, han er jo ikke så nem at få til at stå stille mere, så får sjældent nogle gode billeder, hvor man også kan se hele ansigtet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Åh ja, børn og dyr, de er altså skønne sammen Bliver spændende, når I engang skal have både hund og kat
Åh ja, børn og dyr, de er altså skønne sammen
Bliver spændende, når I engang skal have både hund og kat
Vi glæder os alle sammen daniel elsker hunde og vi elsker både kat og hunde der er på en måde tomt når man ikke har dyr der er noget man savner... og det er slet ikke sjovt
Nessie skriver: Åååååhhhh, tak Ja, han er jo ikke så nem at få til at stå stille mere, så får sjældent nogle gode billeder, hvor man også kan se hele ansigtet
Det samme her, bestemt ikke nemt mere med Julie heller...
B&J skriver: Vi glæder os alle sammen daniel elsker hunde og vi elsker både kat og hunde der er på en måde tomt når man ikke har dyr der er noget man savner... og det er slet ikke sjovt
Nej, jeg kunne heller ikke forestille mig ikke at skulle have dyr
Mira0911 skriver: Det samme her, bestemt ikke nemt mere med Julie heller...
Og når de bliver endnu større, gider de slet ikke fotograferes
Nessie skriver: Nej, jeg kunne heller ikke forestille mig ikke at skulle have dyr
Nej det er slet ikke sjovt min kæreste siger han bliver skør uden
Nessie skriver: Og når de bliver endnu større, gider de slet ikke fotograferes
Nej og hvor er det øv bøv...
B&J skriver: Nej det er slet ikke sjovt min kæreste siger han bliver skør uden
Ha ha, så må I jo snart have nogen, inden det rabler helt for ham
Mira0911 skriver: Nej og hvor er det øv bøv...
Drenge er værst. Jeg skal virkelig bruge mine overtalelsesevner for at få ordentlige billeder af mine store nevøer
Nessie skriver: Drenge er værst. Jeg skal virkelig bruge mine overtalelsesevner for at få ordentlige billeder af mine store nevøer
Troede ikke de var så slemme.... Synes nu piger også kan være lidt besværlige...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128