Kat skifte ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Madam Blå

Hihi - hvor er han bare sød. Ja, det er svært at forklare de små at man bare laver sjov

Han ser rigtig dejlig ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Nessie

Madam Blå skriver:

Hihi - hvor er han bare sød. Ja, det er svært at forklare de små at man bare laver sjov

Han ser rigtig dejlig ud!

Tusind tak

Ja, man skal passe på med, hvad man siger nu, specielt bandeord, de bliver kopieret med det samme

Anmeld

14. august 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Tusind tak

Ja, man skal passe på med, hvad man siger nu, specielt bandeord, de bliver kopieret med det samme

Ja, det kunne jeg forestille mig! Man må vel være forsigtig.. Puha, det bliver svært når jeg engang kommer så langt. Må hellere begynde at øve mig i ikke at bande!

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Madam Blå skriver:

Ja, det kunne jeg forestille mig! Man må vel være forsigtig.. Puha, det bliver svært når jeg engang kommer så langt. Må hellere begynde at øve mig i ikke at bande!

Jeg har været slem til at bande, men synes det er kommet helt naturligt, at man ikke gør det mere (så meget).

Jeg prøver f.eks. at sige hov, for søren, og nu siger Daniel "hov, sørener", hvis han f.eks. taber noget. Lyder simpelthen så sødt

Anmeld

14. august 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Jeg har været slem til at bande, men synes det er kommet helt naturligt, at man ikke gør det mere (så meget).

Jeg prøver f.eks. at sige hov, for søren, og nu siger Daniel "hov, sørener", hvis han f.eks. taber noget. Lyder simpelthen så sødt

JEg håber at det kommer nogenlunde af sig selv Prøver at lade være med at bande, men der sniger sig somme tider nogle mindre pæne ord ind alligevel.

Skulle måske begynde at skrifte bandeordene ud med for søren, osv.

Jeg har siden jeg var helt lille syntes det var så synd for Søren.. Han kan jo ikke gøre for, at hans navn bliver brugt i steder for fanden

Anmeld

14. august 2011

Nessie

Madam Blå skriver:

JEg håber at det kommer nogenlunde af sig selv Prøver at lade være med at bande, men der sniger sig somme tider nogle mindre pæne ord ind alligevel.

Skulle måske begynde at skrifte bandeordene ud med for søren, osv.

Jeg har siden jeg var helt lille syntes det var så synd for Søren.. Han kan jo ikke gøre for, at hans navn bliver brugt i steder for fanden

Ha ha, jeg har også tit undret mig over, hvorfor det skulle gå ud over Søren. Stakkels ham

Anmeld

14. august 2011

Madam Blå

Nessie skriver:

Ha ha, jeg har også tit undret mig over, hvorfor det skulle gå ud over Søren. Stakkels ham

Ja ikke Haha

Anmeld

14. august 2011

B&J

Nessie skriver:

Nej man skal passe på med, havd man laver sjov med nu

Tusind tak Din Daniel er altså også bare en skøn unge, men hvad kan de være andet med det navn

Katten er hentet på et internat, og er vist bare en ganske almindelig huskat. Hun er allerede ved at være lidt vintertyk, har slet ikke været så slank i år som hun plejer at være om sommeren. Hendes aktivitetsniveau har ikke været helt så højt pga. vejret. Så er lidt spændt på hvor tyk hun bliver denne vinter. Må hellere prøve at veje hende

Taak, og Jaaa det er skønne navne de  har

Vores var en slank kat men et kæmpe bryst det var en han kat godt nok og han vejde 8kg det var helt vildt og han var også alm husket men havde virkelig mange muskler, mon han trænede i smu

men vi måtte desværre af med vores da den blev skør efter den blev kastreres

Anmeld

14. august 2011

Nessie

B&J skriver:

Taak, og Jaaa det er skønne navne de  har

Vores var en slank kat men et kæmpe bryst det var en han kat godt nok og han vejde 8kg det var helt vildt og han var også alm husket men havde virkelig mange muskler, mon han trænede i smu

men vi måtte desværre af med vores da den blev skør efter den blev kastreres

Det var trist Måske I skal have en anden kat en dag?

Jeg har altid haft kat, og kan slet ikke forstille mig ikke at have mindst én

Min gamle perserkat vejer kun ca. 3 kg. Den gråstribede aner jeg ikke hvad vejer, men hun er rimelig tyk. Og det er bestemt ikke muskler

Hun er tynd og sommeren og tyk om vinteren. Men hun gider heller ikke gå ud i regn og sne

Anmeld

14. august 2011

B&J

Nessie skriver:

Det var trist Måske I skal have en anden kat en dag?

Jeg har altid haft kat, og kan slet ikke forstille mig ikke at have mindst én

Min gamle perserkat vejer kun ca. 3 kg. Den gråstribede aner jeg ikke hvad vejer, men hun er rimelig tyk. Og det er bestemt ikke muskler

Hun er tynd og sommeren og tyk om vinteren. Men hun gider heller ikke gå ud i regn og sne

Vi skal helt klart have kat igen det er helt sikkert jeg er født og opvokset med kat så det kan jeg ikke undvære.. men vi står og skal flytte i en anden lejlighed med have osv til så det bliver bedre når vi skal have kat igen og vi vil også gerne have en hund

min mors katte de er bare tykke året rundt de har det vist alt for godt...

Du får lige et billede af vores laban som han hed, han har lige nedlagt kattegrasset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.