At pølle når man føder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

JeNoVa

Under min første fødsel følte jeg, at jeg ville komme til at skide, hvis jeg pressede til. Derfor holdt jeg lidt igen, og af den grund tog det mig 80 minutter at presse pigen ud.

Under min anden fødsel følte jeg igen, at jeg ville komme til at skide, hvis jeg pressede til. Men da jeg havde lært af min første oplevelse, pressede jeg bare til, og pigen blev født ved den anden presseve.

Og jo, jeg sked, og det var pinligt, selvom ingen andre tog sig af det. Der blev hurtigt gjort rent, og jeg fik fornemmelsen af, at de havde set det mange gange. Min mand synes bare, det er morsomt, at jeg sked i sengen.

Jeg ved i øvrigt ikke, hvorfor jeg skulle skide sådan, da jeg forinden havde fået et lavement ved begge fødsler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Under min første fødsel følte jeg, at jeg ville komme til at skide, hvis jeg pressede til. Derfor holdt jeg lidt igen, og af den grund tog det mig 80 minutter at presse pigen ud.

Under min anden fødsel følte jeg igen, at jeg ville komme til at skide, hvis jeg pressede til. Men da jeg havde lært af min første oplevelse, pressede jeg bare til, og pigen blev født ved den anden presseve.

Og jo, jeg sked, og det var pinligt, selvom ingen andre tog sig af det. Der blev hurtigt gjort rent, og jeg fik fornemmelsen af, at de havde set det mange gange. Min mand synes bare, det er morsomt, at jeg sked i sengen.

Jeg ved i øvrigt ikke, hvorfor jeg skulle skide sådan, da jeg forinden havde fået et lavement ved begge fødsler.

Hehe j aokay

Tænker også mere på min kæretse. vil syntes det var så pinligt hvi shan så det

Anmeld

14. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Hehe j aokay

Tænker også mere på min kæretse. vil syntes det var så pinligt hvi shan så det

Min mand turde ikke at se med alligevel, så han så heller ingen lort. 

Anmeld

14. august 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Ja, jeg er så bange for at man kommer til at lave en lille pølse når man føder. Vil virkelig syntes det var SÅ pinligt. Især over for kæresten.

Hvor mange har egentlig gjort det under fødslen? Hvor hvordan havde i det med det?

Havde det på præcis samme måde... Jeg nåede at få lavement, men alligevel væltede det ud af begge ender på mig, fordi mine veer var så kraftige, at jeg ikke kunne holde det inde de 5 minutter man skal

Jeg var helt ærlig omkring det - og min mand tog det helt stille og roligt - det er jo ikke noget man kan styre - når først pressetrangen melder sig er der ikke noget at gøre... og personalet er vant til det, så jeg nåede slet ikke at blive flov over det - havde andet at bruge min energi på

Så der er ikke andet for end at tage det som det kommer - sig ja tak til lavement - så har du gjort, hvad du kunne

Det skal nok gå

Anmeld

14. august 2011

JustAnotherName

Mine fødsler er gået så drønende stærkt, begge gange. Kun godt 1½ time fra ankomst på sygehuset og til jeg havde baby i mine arme.
Så jeg har aldrig prøvet det der lavement. Dermed kom der også en lille "præ-fødsel"  ....Men det kan man jo virkelig ikke selv gøre for!!

Anmeld

14. august 2011

132319

Jeg havde slet ikke skænket det en tanke at det kunne ske.

Jeg fik lavament før begge mine igangsættelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.