brød..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

AA10

Sofia skriver:

Ikke her, men A er også kun 5 måneder.. han får stadig kun grød og grønsagsmos..

hehe klart det kommer  som tiden ´flyver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Marco2

AA10 skriver:

det lyder da bare super duper ja så kan man nok lægge det grød lidt til siden hehe

Ja det kan man.

Men jeg benytter nu godt nok grøden som et 4. måltid nu, for at variere det lidt. Og hun kan godt lide grøden.

Så her er det havregrød til morgen, rugbrød til frokost, grød eller A38 til eftermiddag og kartoffel/grøntsag/kød til aften.

Shitti hvor bliver de store, at de spiser de ting efterhånden og at amningen er så lidt nu 

AG

Anmeld

15. august 2011

AA10

Marco2 skriver:

Ja det kan man.

Men jeg benytter nu godt nok grøden som et 4. måltid nu, for at variere det lidt. Og hun kan godt lide grøden.

Så her er det havregrød til morgen, rugbrød til frokost, grød eller A38 til eftermiddag og kartoffel/grøntsag/kød til aften.

Shitti hvor bliver de store, at de spiser de ting efterhånden og at amningen er så lidt nu 

AG

ja.. det vil jeg også gøre hun fik brød idag med torskerogn og hun elskede det ja det er helt vildt men savner jo nærmest at de var så små men dejligt også se hvordan de små pus udvikler sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.