brød..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2011

AA10

hej..

håber i alle og jeres babyer har det godt jeg ville høre om nogen a jer er begyndt og give brød endnu..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

DK

Ork ja.

Richard spiser med stor vellyst rugbrød uden kerner med leverpostej eller torskerogn, og rundstykker/franskbrød bliver gumlet til ukendelighed til morgenbordet.

Han kan spise et helt stykke af det der bondebrød med leverpostej til frokost.

Faktisk giver jeg ham alt at spise pt. Her til aften fik han yoghurt med most banan og havregryn (var for doven til lige at koge kartofler/grøntsager) og efter det småspiste han vores spagetti med fløde/chili sauce.

Anmeld

13. august 2011

Maja88

DK skriver:

Ork ja.

Richard spiser med stor vellyst rugbrød uden kerner med leverpostej eller torskerogn, og rundstykker/franskbrød bliver gumlet til ukendelighed til morgenbordet.

Faktisk giver jeg ham alt at spise pt. Her til aften fik han yoghurt med most banan og havregryn (var for doven til lige at koge kartofler/grøntsager) og efter det småspiste han vores spagetti med fløde/chili sauce.

spiser han det i stykker eller blender du det?

Anmeld

13. august 2011

Mettemus

Vi har også prøvet med lidt brød. Han spiser gerne både bondebrød og alm. bløde boller (eller skiller det ad i atomer og spiser en lille smule er måske mere korrekt).

Vi har ikke gjort os såååå mange forsøg, men han vil gerne have det, så jeg tænker at vi snart skifter grød til frokost ud med brød i stedet

Anmeld

13. august 2011

Marco2

Vi er lige begyndt med brød, og her går det rigtig fint. Forleden spiste hun 3/4 skive rugbrød og næsten en hel banan. Så da jeg fandt ud af at hun gerne vil ha' det købte jeg det der bondebrød uden kerner, og det kører fint til frokost. 

Så hun har ikke fået grød til frokost de sidste tre dage.

AG

Anmeld

13. august 2011

DK

Maja88 skriver:

spiser han det i stykker eller blender du det?

Blender hvad? Altså mosen? Vi er lige stoppet med at blende hans grøntsags/kartoffelmos, men så er han ikke så vild med det.

Resten af hans mad spiser han i små stykker jeg har skåret ud. Altså cykelryttere eller bissemadder eller hvad man nu kalder det. Han vil gerne have kartofler og grønt i små stykker, men bare ikke most med en gaffel... Jeg ved ikke lige hvad der er med ham!

Han spiser altså små stykker rygbrød med leverpostej LYNHURTIGT! Han tygger det og synker det og er klar til næste. Han får altid selv et par stykker at sidde med, men de er meget svære at fange og få ind i munden, så mens han sidder og aser med det, så fodrer jeg ham med resten af stykket imens.

Anmeld

14. august 2011

Sofia

Ikke her, men A er også kun 5 måneder.. han får stadig kun grød og grønsagsmos..

Anmeld

14. august 2011

AA10

DK skriver:

Ork ja.

ok helt sikkert.. det er fordi Amina kiggede sådan da jeg spiste noget brød igår ligesom det ville hun også smage og det fik hun da også og klarede det fint, men vidste ikke om det er for tidligt når hun kun er lidt 6,5 måned men det kan jeg da se det ikke er super tak for svar og velbekommen til Richard  dejligt han nyder de små mader

Anmeld

14. august 2011

AA10

Marco2 skriver:

Vi er lige begyndt med brød, og her går det rigtig fint. Forleden spiste hun 3/4 skive rugbrød og næsten en hel banan. Så da jeg fandt ud af at hun gerne vil ha' det købte jeg det der bondebrød uden kerner, og det kører fint til frokost. 

Så hun har ikke fået grød til frokost de sidste tre dage.

AG

det lyder da bare super duper ja så kan man nok lægge det grød lidt til siden hehe

Anmeld

14. august 2011

AA10

Mettemus skriver:

Vi har også prøvet med lidt brød. Han spiser gerne både bondebrød og alm. bløde boller (eller skiller det ad i atomer og spiser en lille smule er måske mere korrekt).

Vi har ikke gjort os såååå mange forsøg, men han vil gerne have det, så jeg tænker at vi snart skifter grød til frokost ud med brød i stedet

hahaha ja så godt billedet på fb med bollen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.