Bækkenløsning og barn nummer to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

SjeBets

Madam Blå skriver:

Jeg misunder dem! Og det er næsten som om det er tabu at ikke kunne lide at være gravid.. Elsker min mave, og nyder virkelig at mærke min lille datter indeni. Men må indrømme at jeg også godt kunne springe graviditet og fødsel over Måske vi skulle se, om man kan lave sådan en aftale hihi.

Har de meget glæde af hinanden når der er fire år i mellem? Hvis jeg må spørge

ja det har de, MEN min datter er hjerneskadet og mentalt er hun rigtigt mange punkter faktisk kun 7 i alder, og nogle få punkter de 11 hun nu er. Men ellers tror jeg at de var vokset fra hinanden på et tidspunkt, men er svært at sige min søster er også 4 år ældre end min datter , og hun har altid leget godt med min datter.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Madam Blå

SjeBets skriver:

ja det har de, MEN min datter er hjerneskadet og mentalt er hun rigtigt mange punkter faktisk kun 7 i alder, og nogle få punkter de 11 hun nu er. Men ellers tror jeg at de var vokset fra hinanden på et tidspunkt, men er svært at sige min søster er også 4 år ældre end min datter , og hun har altid leget godt med min datter.  

Nå for søren. Hvad er der sket? Men rigtig dejligt at de nyder godt af hinanden

Ja, det er vel forskelligt fra barn til barn hvor meget de leger sammen. Børn er jo forskellige Og man vokser vel som regel fra hinanden, i hvert fald i en periode..

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Madam Blå skriver:

Nå for søren. Hvad er der sket? Men rigtig dejligt at de nyder godt af hinanden

Ja, det er vel forskelligt fra barn til barn hvor meget de leger sammen. Børn er jo forskellige Og man vokser vel som regel fra hinanden, i hvert fald i en periode..

ved det ikke, det er medfødt, lægerne har sagt at intet vi har gjort eller ikke gjort ville have ændret på det. Sådan er hun bare "lavet"  jeg troede jo på det var min skyld længe, ikke tog de rigtigge vitaminer, eller havde drukket noget forkert, havde taget for hårdt fat da jeg jobbede, redet for langt i min graviditet og så videre . Men nej ... sådan var det bare og ingen scanninger ville have fanget det, selv om den gang blev vi ikke scannet anden vi var over 35 og /eller der var mistanke om der var noget galt 

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

SjeBets skriver:

ved det ikke, det er medfødt, lægerne har sagt at intet vi har gjort eller ikke gjort ville have ændret på det. Sådan er hun bare "lavet"  jeg troede jo på det var min skyld længe, ikke tog de rigtigge vitaminer, eller havde drukket noget forkert, havde taget for hårdt fat da jeg jobbede, redet for langt i min graviditet og så videre . Men nej ... sådan var det bare og ingen scanninger ville have fanget det, selv om den gang blev vi ikke scannet anden vi var over 35 og /eller der var mistanke om der var noget galt 

Det må være hårdt at gå og bebrejde sig selv. Godt du er kommet over det. Men er helt sikker på, at hun er den mest perfekte datter

Man kan heller ikke scanne sig ud af alt.. Selvom man kan se meget ved scanninger og blodprøver, så kan man altså ikke se alt.

Anmeld

13. august 2011

tinasmor

Madam Blå skriver:

Jeg har de sidste mange dage været rigtig ked af, at jeg ikke ved om jeg tør at få mere end et barn.. Kan snildt være hormonerne, der raser - men øv hvor er jeg ked af det..

Jeg vil så gerne have mere end et barn. Men jeg er så slemt ramt af bækkenløsning, at jeg ikke ved om jeg tør blive gravid igen, før min første er så stor, at hun kan klare sig helt selv.. Ja, jeg ved godt at jeg lige skal få nummer et inden jeg tænker på nummer to, men kan slet ikke få tankerne ud af mit hoved

Så kom endelig med jeres egne, jeres mødres, veninders eller hvem som helst's erfaringer! Passer det, at nogle går fri af BL ved barn nummer to? Eller er det bare noget man prøver at trøste sådan nogle som mig med?

Min BL var meget slemmere ved barn nr 1. Jeg kunne sagtens klare anden graviditet uden fys. eller lign og kunne gå meget mere end ved graviditet nr 1. Jeg havde frygtet det værste.

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

tinasmor skriver:

Min BL var meget slemmere ved barn nr 1. Jeg kunne sagtens klare anden graviditet uden fys. eller lign og kunne gå meget mere end ved graviditet nr 1. Jeg havde frygtet det værste.

Dejligt med en god historie! Jeg frygter nemlig allerede at skulle være gravid igen.. puha.

Så er rigtig glad for at høre, at man kan slippe godt fra det - hvis man kan sige sådan

Hvor længe var der i mellem dine graviditeter, om jeg må spørge?

Anmeld

13. august 2011

tinasmor

Madam Blå skriver:

Dejligt med en god historie! Jeg frygter nemlig allerede at skulle være gravid igen.. puha.

Så er rigtig glad for at høre, at man kan slippe godt fra det - hvis man kan sige sådan

Hvor længe var der i mellem dine graviditeter, om jeg må spørge?

ca 3 år mellem de to børn (3 år og 3 måneder)

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

tinasmor skriver:

ca 3 år mellem de to børn (3 år og 3 måneder)

Okay Tak for svar! Så er der også gået tid nok til at man siger, at kroppen kan komme sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.