Bækkenløsning og barn nummer to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Madam Blå

Jeg har de sidste mange dage været rigtig ked af, at jeg ikke ved om jeg tør at få mere end et barn.. Kan snildt være hormonerne, der raser - men øv hvor er jeg ked af det..

Jeg vil så gerne have mere end et barn. Men jeg er så slemt ramt af bækkenløsning, at jeg ikke ved om jeg tør blive gravid igen, før min første er så stor, at hun kan klare sig helt selv.. Ja, jeg ved godt at jeg lige skal få nummer et inden jeg tænker på nummer to, men kan slet ikke få tankerne ud af mit hoved

Så kom endelig med jeres egne, jeres mødres, veninders eller hvem som helst's erfaringer! Passer det, at nogle går fri af BL ved barn nummer to? Eller er det bare noget man prøver at trøste sådan nogle som mig med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

SjeBets

Min svingerinde har lige fået nummer to her for nogle få mdr siden, og nummer et er 12 mdr ældre, og hun fik BL begge gange, hun var helt handicappet her tilsidst og skulle have meget hjælp, der var det ikke så fedt at være småbarns forældre og gravid, men hun er heldigvis kommer hurtig tilbage igen og det går meget bedre nu. Men av av ... 

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

SjeBets skriver:

Min svingerinde har lige fået nummer to her for nogle få mdr siden, og nummer et er 12 mdr ældre, og hun fik BL begge gange, hun var helt handicappet her tilsidst og skulle have meget hjælp, der var det ikke så fedt at være småbarns forældre og gravid, men hun er heldigvis kommer hurtig tilbage igen og det går meget bedre nu. Men av av ... 

Det var modigt at få dem så tæt, når man har haft bækkenløsning - synes jeg

Det er nemlig det, jeg tænker.. Jeg kan ikke rigtig noget med min BL, og det ville være rigtig svært at have et mindre barn, som man hele tiden skal bukke sig ned til osv..

Men dejligt at høre, at hun har klaret den og nu er ovre det

Min frygt er nemlig, at det bliver permanent..

Anmeld

13. august 2011

Nalle

Jeg havde bækkenløsning i begge mine graviditeter, fik det dog tidligere i 2. graviditet end 1.

Der er forresten 18 måneder imellem vores

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Madam Blå skriver:

Det var modigt at få dem så tæt, når man har haft bækkenløsning - synes jeg

Det er nemlig det, jeg tænker.. Jeg kan ikke rigtig noget med min BL, og det ville være rigtig svært at have et mindre barn, som man hele tiden skal bukke sig ned til osv..

Men dejligt at høre, at hun har klaret den og nu er ovre det

Min frygt er nemlig, at det bliver permanent..

jeg forstod heller ikke hendes valg, men sådan blev det nu engang, ja jeg tror også på hun har været heldig at det ikke er blevet værre end det er, men når man har trapper i huset og et ikke gående blebarn så tror jeg ikke en BL er fantastisk og så lige de der ekstra kilo man slæber rundt på også ...så nej tak. 

Men ved det ikke selv har været forskånet for sådan noget 

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

Ja, det må have været vildt hårdt! Baby, trapper og graviditetsvægt oven i bækkenløsningen... Puha!

Jeg ville gerne have ca tre år mellem mine.. Men det bliver nok mere end det. Jeg tror ikke at jeg tør blive gravid mens jeg har et blebarn..

Tusind tak for at du delte det med mig!

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Madam Blå skriver:

Ja, det må have været vildt hårdt! Baby, trapper og graviditetsvægt oven i bækkenløsningen... Puha!

Jeg ville gerne have ca tre år mellem mine.. Men det bliver nok mere end det. Jeg tror ikke at jeg tør blive gravid mens jeg har et blebarn..

Tusind tak for at du delte det med mig!

var så lidt, men som sagt ved ikke en dyt selv, men tror på det er hårdt men ved ikke om alle bliver ramt igen må tilstå da jeg ikke selv har været ramt har jeg ikke gået så meget op i BL  

Men ja jeg synes bare at være gravid var hårdt nok, så var glad for jeg ikke var besværet mere oven i .

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

SjeBets skriver:

var så lidt, men som sagt ved ikke en dyt selv, men tror på det er hårdt men ved ikke om alle bliver ramt igen må tilstå da jeg ikke selv har været ramt har jeg ikke gået så meget op i BL  

Men ja jeg synes bare at være gravid var hårdt nok, så var glad for jeg ikke var besværet mere oven i .

Nej, forståeligt Hvis jeg ikke selv lå sygemeldt med det så ville jeg heller ikke vide en dyt om det

Synes godt nok også det er hårdt at være gravid.. Det er skønt at se og mærke maven danse, men hold op hvor jeg glæder mig til hun kommer ud.. Det er rigtig hårdt at bare ingenting kunne gøre uden at det gør skide ondt.

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Madam Blå skriver:

Nej, forståeligt Hvis jeg ikke selv lå sygemeldt med det så ville jeg heller ikke vide en dyt om det

Synes godt nok også det er hårdt at være gravid.. Det er skønt at se og mærke maven danse, men hold op hvor jeg glæder mig til hun kommer ud.. Det er rigtig hårdt at bare ingenting kunne gøre uden at det gør skide ondt.

åårh ja der er nogle der bare skøjter gennem graviditeterne og andre der skal døje med dem. Jeg selv synes ikke det var fedt. Er skruk ja .. men gider faktisk ikke være gravid eller føde dem ... vil bare have ungerne  men sjovt nok er ingen med på sådan en aftale ... 

det er også over 4 år mellem mine, jeg kunne slet ikke overskue en mere da den store var lille, og har nydt at have haft så meget tid med dem "alene" som spæd. 

Anmeld

13. august 2011

Madam Blå

SjeBets skriver:

åårh ja der er nogle der bare skøjter gennem graviditeterne og andre der skal døje med dem. Jeg selv synes ikke det var fedt. Er skruk ja .. men gider faktisk ikke være gravid eller føde dem ... vil bare have ungerne  men sjovt nok er ingen med på sådan en aftale ... 

det er også over 4 år mellem mine, jeg kunne slet ikke overskue en mere da den store var lille, og har nydt at have haft så meget tid med dem "alene" som spæd. 

Jeg misunder dem! Og det er næsten som om det er tabu at ikke kunne lide at være gravid.. Elsker min mave, og nyder virkelig at mærke min lille datter indeni. Men må indrømme at jeg også godt kunne springe graviditet og fødsel over Måske vi skulle se, om man kan lave sådan en aftale hihi.

Har de meget glæde af hinanden når der er fire år i mellem? Hvis jeg må spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.