isabellamor skriver:
Hej Ladies
Jeg har igen lidt mere tøj til salg..
Billede 1. hjemmestrikket bomulds hue, vanter og futter er solgt. STØRRELSE NYFØDT.
Billede 2. bomuldshue str 56-62 aolgt.
Billede 3. Hjemmehæklede bomulds converse futter. str 17-19 (ca)
Billede 4. Hollys natdragter med fødder og "fedtmule" ryg. den grå har et stort kløverblad på numsen og passer til huen der også er på billedet. og den anden er ligeså med fødder og "fedtmule"ryg. begge str 68. 79,- for den uden hue, og 89,- for den med hue.. samlet pris for alle 3 ting. 160,-
Billede 5. Close up af hollys natdragterne.
Billede 6. to styks t-shirts. I
africa er købt på mallorca jeg har også nogle bukser og en hue der passer til.. vil man købe det sæt skal jeg gerne tage et billede af det samlet..
og så bliver prisen også en anden.. 50 kr for hele sættet... den anden t-shirt er med søde monstre ala spøgelserne fra pacman. i grønne nuancer. rigtig sød. begge str 62. 10 kr.
Billede 7. Undertrøje "you are my sunshine" fra h&m. brugt en gang. købt for lille.. str 68. 20 kr.
Billede 8. Barbapapa pakke. to styks lange ærmer. og et styks korte ærmer. for hele pakken 100 kr.. de er faktisk aldrig blevet brugt kun vasket...! de er ellers super flotte.. str 62 (stor 62)
Billede 9. billede af barbapapa motiv. (denne er fra Nameit)
Billede 10. Billede af barbapapa Motiv (denne er fra h&m)
Billede 11. Billede af barbapapa motiv. (denne er fra h&m)
Billede 12. 4 X band T-shirts. til den lille rockstar..
Ramones, ( AC/DC. The DOORS er solgt) . og Rolling stones. alle str 62. pr styk 30,- (alle fra h&m)
Billede 13. Super sød Wheat baby bluse. str 6 mdr. (jeg syntes det svarer fint til en str 62.. 40,-
Billede 14. Closeup af wheat baby blusen.
Billede 15. sød grønstribet bluse i lækker kvalitet fra Nameit. str 62-68. 40,
Billede 16. ruskindsfutter fra petite Nord, str 17. (måler 8 cm indeni)
ALT TØJET KOMMER FRA RØGFRIT HJEM. OG ALT ER VASKET KUN I NEUTRAL... 
Køber betaler selv portoen. 
Ønskes der andet info.. skriv til mig

Kærlig hilsen Isabella