Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Har du stadig de 4 "rockstar" bluser?
Har du stadig de 4 "rockstar" bluser?
ja det har jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: ja det har jeg
Har du tilfældigvis profil på trendsales så du kan sælge over der?
TbCp skriver: Har du tilfældigvis profil på trendsales så du kan sælge over der?
ja det har jeg. jeg har godtnok ikke lige de bluser lagt op der, men jeg kan bare oprette en med dem...
så sender jeg lige et link til dig bagefter
isabellamor skriver: ja det har jeg. jeg har godtnok ikke lige de bluser lagt op der, men jeg kan bare oprette en med dem... så sender jeg lige et link til dig bagefter
Det kunne være rigtig fedt! Har nemlig lige penge på kontoen derinde det er dog kun de to af bluserne jeg er interesseret i, den med doors og den med ac/dc
TbCp skriver: Det kunne være rigtig fedt! Har nemlig lige penge på kontoen derinde det er dog kun de to af bluserne jeg er interesseret i, den med doors og den med ac/dc
årrh, okay.. jeg har ikke prøvet at sælge derinde før, så ved du noget om om den så bliver lukket når jeg kun sælger noget af det??
isabellamor skriver: årrh, okay.. jeg har ikke prøvet at sælge derinde før, så ved du noget om om den så bliver lukket når jeg kun sælger noget af det??
Det kan du selv vælge om den skal.. Den "klikker" man af når man sælger
TbCp skriver: Det kan du selv vælge om den skal.. Den "klikker" man af når man sælger
Ok, jeg har lavet den HER
isabellamor skriver: Ok, jeg har lavet den HER
Super... smutter derind med det samme
TbCp skriver: Super... smutter derind med det samme
har sendt en TS afsted
isabellamor skriver: har sendt en TS afsted
Og der er betalt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128