Jeg skal giiiifteees:-) Erfaringer med Sonnerupgaard?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Vial

Der har jeg været til bryllup.

Det blev holdt i laden, og var simpelthen så super romantisk. Det gav en virkelig god stemning med frie bjælker og masser af levende lys.

Kan kun anbefale stedet - kender dog ikke noget til kontrakt osv. Jeg gav bare x antal kr. til brudeparret for at overnatte på et værelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Meliora

KaMa skriver:

Der har jeg været til bryllup.

Det blev holdt i laden, og var simpelthen så super romantisk. Det gav en virkelig god stemning med frie bjælker og masser af levende lys.

Kan kun anbefale stedet - kender dog ikke noget til kontrakt osv. Jeg gav bare x antal kr. til brudeparret for at overnatte på et værelse.

Det et også laden jeg er helt vild med, hvor der hænge tyl ned af bjælkerne med blomster bundet fast( se billederne på sitet) og der er god plads. Derudover er det perfekt når man som os vil vies i haven, og så kan man selv styre ALLE detaljer (paradis for sådan en perfektionist kontrolfreak som mug, hehe)

Anmeld

14. august 2011

Vial

FruRafn skriver:

Det et også laden jeg er helt vild med, hvor der hænge tyl ned af bjælkerne med blomster bundet fast( se billederne på sitet) og der er god plads. Derudover er det perfekt når man som os vil vies i haven, og så kan man selv styre ALLE detaljer (paradis for sådan en perfektionist kontrolfreak som mug, hehe)

Ja, det må være skønt. Dem jeg var til bryllup hos fik også taget deres bryllupsbilleder derude.

Anmeld

14. august 2011

Meliora

KaMa skriver:

Ja, det må være skønt. Dem jeg var til bryllup hos fik også taget deres bryllupsbilleder derude.

Yep det tror jeg også vi vil:-) Hvad tid på året var du til bryllup der?

Anmeld

14. august 2011

Vial

FruRafn skriver:

Yep det tror jeg også vi vil:-) Hvad tid på året var du til bryllup der?

slut august.. for nogle år siden. Nu er de blevet skilt, så er ikke helt obs på bryllupsdagen.

Anmeld

14. august 2011

Meliora

KaMa skriver:

slut august.. for nogle år siden. Nu er de blevet skilt, så er ikke helt obs på bryllupsdagen.

ok, jeg tænker vores skal være i juni Nå øv da, det var en kort fornøjelse

Anmeld

14. august 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Hende jeg snakkede med derude, sagde en ting mht. Pris og gjorde noget andet. Da vi bookede fik vi festsalen og de tilhørende værelser. Da vi skulke booke yderligere værelser var der en anden pris end lovet. Hun kunne lige pludselig ikke huske noget om et telefonookald eller mail og undskyldte det med generelle prisstigninger. Det var så lige 5000,- ekstra på regningen.
Min kommende mand havde i forvirringen glemt pengene til indskudet. Vi var der Kl.17 fredag. Hun ville ikke give os nøglen før han var der med pengene og var han der ikke Kl. 18 så var det bare ærgeligt! Han skulle fra stedet til Kastrup og tilbage igen.. De havde set ham og set ham køre igen... Det endte med min mor måtte tage den på masterkortet pga af 5-10 min.. Hold op en gang stress! Og ikke en skid forståelse fra den sure krampe. Køleskabet lugtede af mad, så vores bryllupskage tog smag. Det var ikke lækkert!
Men bortset fra det, så havde vi en fantastisk fest..

Anmeld

8. december 2011

frk.larsen

Jeg skal giftes til august, festen skal holdes på sonnerup gård, nu ved jeg ikke om det er i det nye år i skal giftes men et godt råd er at være tidligt ude med at booke lokalet hos dem, især laden, den ryger hurtigt og et tillykke skal du da også have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.