Jeg skal giiiifteees:-) Erfaringer med Sonnerupgaard?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.286 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Meliora

Yay, min kæreste friede til mig i sidste uge på vores ferie til Grækenland Og nu er jeg så begyndt at kigge efter den perfekte location.. Jeg er ret vild med Sonnerupgaard Gods, da man både kan blive viet der, og selv stå for mad, drikke, musik osv. Man betaler kun for lejen...

Er der nogen der har erfaringer med stedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Meliora

ej er der slet ingen der kender til stedet?

Anmeld

13. august 2011

CamillaSoefelt

FruRafn skriver:

Yay, min kæreste friede til mig i sidste uge på vores ferie til Grækenland Og nu er jeg så begyndt at kigge efter den perfekte location.. Jeg er ret vild med Sonnerupgaard Gods, da man både kan blive viet der, og selv stå for mad, drikke, musik osv. Man betaler kun for lejen...

Ville da bare lige ønske Jer kæææmpe tillykke - blir da såååå spændende! Kender desværre intet til det omtalte sted?

Anmeld

13. august 2011

LLN

FruRafn skriver:

Har været der til et firmaarrengement for nogle år siden, og det var rigtig godt. Dejlige omgivelser.

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Hjerteligt tillykke!

Kender desværre ikke stedet.

Anmeld

14. august 2011

Meliora

CamillaSoefelt skriver:

Ville da bare lige ønske Jer kæææmpe tillykke - blir da såååå spændende! Kender desværre intet til det omtalte sted?

Tusind tak:-) Glæder mig vildt meget til vi får sparet sammen:-)

Anmeld

14. august 2011

Meliora

Hasselnødden skriver:

Hjerteligt tillykke!

Kender desværre ikke stedet.

Mange tak:-)

Anmeld

14. august 2011

Meliora

LLN skriver:

Har været der til et firmaarrengement for nogle år siden, og det var rigtig godt. Dejlige omgivelser.

Det lyder godt:-) Det ser virkelig perfekt ud:-)

Anmeld

14. august 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Super dejligt sted. Vi holdt bryllup der i 2008 og kunne ikke have ønsker et bedre sted.
Dog skal i være meget obs på at alt er korrekt i lejekontrakten. Og sæt korespondence skal nedskrives på papir. Vi havde lidt problemer, men Noget af det skyldes prisændringer.

Anmeld

14. august 2011

Meliora

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Super dejligt sted. Vi holdt bryllup der i 2008 og kunne ikke have ønsker et bedre sted.
Dog skal i være meget obs på at alt er korrekt i lejekontrakten. Og sæt korespondence skal nedskrives på papir. Vi havde lidt problemer, men Noget af det skyldes prisændringer.

Hmm, må man spørge hvilke slags problemer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.