Navn til lillebassemanden :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Hehe nemlig Men hvis ikke Noah, så synes jeg Tristan er sødt også  

Ja synes jeg også.. Men det er bare lige de 2 navne jeg har svært ved at få manden med på Haha.... Må presse lidt på ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tristan eller Sebastian! 

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja synes jeg også.. Men det er bare lige de 2 navne jeg har svært ved at få manden med på Haha.... Må presse lidt på ham..

TYPISK mænd! Jeg fik heller ikke lov at få min Isabella, Annabelle, Freya eller Viola, men efter vi kom frem til et navn vi var enige om for flere måneder siden, kan jeg SLET ikke forestille mig hun skulle hedde nogen af dem jeg først havde tænkt på - det føles helt forkert. Håber du når samme punkt  

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tristan eller Sebastian! 

Manden herhjemme er ihvertfald tilhænger af Sebastian Det er også et virkelig sødt navn..

Men kan bare slet ikke få ham med på Tristan!

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

hm .. dene r svær, tristan og noah er alt for brugt
sebastian og nicolas bryder jeg mig ikke vitterligt om ..
Så hælder no kmest til alexander (;

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

TYPISK mænd! Jeg fik heller ikke lov at få min Isabella, Annabelle, Freya eller Viola, men efter vi kom frem til et navn vi var enige om for flere måneder siden, kan jeg SLET ikke forestille mig hun skulle hedde nogen af dem jeg først havde tænkt på - det føles helt forkert. Håber du når samme punkt  

Ej Isabella og Annabelle  Det var godt nok nogle dejlige navne!

Men ja selvfølgelig, det er heller ikke navnediskutionerne der får pisset i kog herhjemme, vi skal nok blive enige om noget der passer helt perfekt til vores dejlige søn!

Jeg var ret vil med navnet Matthew, men manden kan ikke engelsk Så det var ihvertfald et no-go når han ikke kunne få den rigtige udtale på... Så vi holder os vist til de nemme navne

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ej Isabella og Annabelle  Det var godt nok nogle dejlige navne!

Men ja selvfølgelig, det er heller ikke navnediskutionerne der får pisset i kog herhjemme, vi skal nok blive enige om noget der passer helt perfekt til vores dejlige søn!

Jeg var ret vil med navnet Matthew, men manden kan ikke engelsk Så det var ihvertfald et no-go når han ikke kunne få den rigtige udtale på... Så vi holder os vist til de nemme navne

Jamen det vigtigste er jo også at kunne tale om det stille og roligt, og hvem ved! Man kan jo aldrig vide, om han ligner det man havde forestillet sig navnemæssigt, når han kommer ud! Så altid godt med plan B  

Øv, hvor synd! Matthew er super sødt ellers!!

Anmeld

13. august 2011

.....

Anonym skriver:

Jah.. Nicholas, ham den lille frække mørkhårede! Det var bare lige et navn der dumpede ned i skødet på os for nogle dage siden, og er faktisk ret vild med det!

Jamen jeg synes også at det er et pænt navn som i har fundet Jer , og så synes jeg heller ikke at det er sytten hundrede andre der hedder det navn

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jamen det vigtigste er jo også at kunne tale om det stille og roligt, og hvem ved! Man kan jo aldrig vide, om han ligner det man havde forestillet sig navnemæssigt, når han kommer ud! Så altid godt med plan B  

Øv, hvor synd! Matthew er super sødt ellers!!

Jaa.. Matthew er nemlig super sødt! Manden elskede det også når han hørte mig sige det, men kunne bare ikke selv sige det!

Anmeld

13. august 2011

Pigent

Anonym skriver:

Hvad synes i de damer

Vi snakker om en lille smuk guldklump med brunt hår

Tristan,Nicholas eller Alexander 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.