Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad synes i de damer
Vi snakker om en lille smuk guldklump med brunt hår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad synes i de damer Vi snakker om en lille smuk guldklump med brunt hår
Noah! Fordi det skulle vores have heddet, hvis det var en dreng
Nicholas. Det passer til en mørkhåret dreng
Frøken J. skriver: Noah! Fordi det skulle vores have heddet, hvis det var en dreng
Har også hældt til Noah i mange mange år, men manden er vist ikke helt med på det! Det er bare så dejligt et navn...
Anonym skriver: Har også hældt til Noah i mange mange år, men manden er vist ikke helt med på det! Det er bare så dejligt et navn...
Det er nemlig skønt! Det er godt nok voldsomt populært, men alligevel..
Mut skriver: Nicholas. Det passer til en mørkhåret dreng
Jah.. Nicholas, ham den lille frække mørkhårede! Det var bare lige et navn der dumpede ned i skødet på os for nogle dage siden, og er faktisk ret vild med det!
Frøken J. skriver: Det er nemlig skønt! Det er godt nok voldsomt populært, men alligevel..
Ja lille nu er der Noah-boom alle steder.. Men jeg tænker lidt at jeg skal kun have en Noah herhjemme og ikke de 3000 andre
sarahb skriver: Tristan for sure!
Tristan for sure!
Anonym skriver: Ja lille nu er der Noah-boom alle steder.. Men jeg tænker lidt at jeg skal kun have en Noah herhjemme og ikke de 3000 andre
Hehe nemlig Men hvis ikke Noah, så synes jeg Tristan er sødt også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128