Billigt nyt tøj til baby <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
895 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Mauser.

Hej kvinder ..

Da jeg har købt ALT for meget babytøj, vil jeg sælge lidt ud, hun når jo SLET ikke at få alt det på jeg har

- Super søde bløde bukser med blomst på i strl. 56
- Leggins fra Kanz med små perler på i strl. 62
- Body med søde figurer i strl. 62

Det er alt sammen frs Babywalz og er SPRIT NYT, END IKKE VASKET.

Der er en samlet nypris på ca. 300kr.

-Byd gerne.

SÆLGER BILLIGT UD <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Mauser.

OBS : sælger billigt (;

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

13. august 2011

CamillaValby

Ejjj det er jo den størrelse jeg har sååå meget i hehe.

Hvad vil du have for det hele samlet? Jeg skal lige have tjekket præcis hvor meget jeg har i den størrelse af de ting.

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hey søde Du må kun oppe dine salgsannoncer en gang om ugen Det er bare hvis du ikke ved det, for du risikerer at de enten bliver lukket eller smidt helt bag i salgs-annoncekøen, og det ville være synd!

Forresten sødt tøj Men jeg mangler vist ikke så meget nu, så må hellere stoppe  

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Ejjj det er jo den størrelse jeg har sååå meget i hehe.

Hvad vil du have for det hele samlet? Jeg skal lige have tjekket præcis hvor meget jeg har i den størrelse af de ting.

hihi hun vil kunne passe det en del tid vil jeg sige søde, bukserne med bred kant kan sagtens gå for en 62 også, og de andre er også lange så dem kan hun sagtens vokse i (; ..
- Jamen jeg sælger det billigt da jeg fik en masse af min egen familie, så du må meget gerne give et forslag ..

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Hey søde Du må kun oppe dine salgsannoncer en gang om ugen Det er bare hvis du ikke ved det, for du risikerer at de enten bliver lukket eller smidt helt bag i salgs-annoncekøen, og det ville være synd!

Forresten sødt tøj Men jeg mangler vist ikke så meget nu, så må hellere stoppe  

Åh for søren .. det vidste jeg ikke (; har lige oprettet den, og kan se at rigtig mange gør det.
Jep, super lækkert tøj og det er sprit nyt, jeg fik bare en masse af min familie lige pludselig så jeg sælger ud af det jeg har dobbelt af.

Anmeld

13. august 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

hihi hun vil kunne passe det en del tid vil jeg sige søde, bukserne med bred kant kan sagtens gå for en 62 også, og de andre er også lange så dem kan hun sagtens vokse i (; ..
- Jamen jeg sælger det billigt da jeg fik en masse af min egen familie, så du må meget gerne give et forslag ..

hihi jeg er såååå dårlig til det der med at byde

Så du kommer bare med en pris, du kan også tænke lidt over det Jeg løber ingen steder hihi

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Åh for søren .. det vidste jeg ikke (; har lige oprettet den, og kan se at rigtig mange gør det.
Jep, super lækkert tøj og det er sprit nyt, jeg fik bare en masse af min familie lige pludselig så jeg sælger ud af det jeg har dobbelt af.

Det er fordi de heller ikke kan reglerne Du kan nemlig risikerer, at nogen anmelder dine indlæg som ugyldig opning, og så ryger de bagerst i salgskøen desværre :/ 

Men god idé at sælge ud allerede nu! Så kan du måske tjene penge til at købe i endnu større størrelser, så du er på forkant  

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

hihi jeg er såååå dårlig til det der med at byde

Så du kommer bare med en pris, du kan også tænke lidt over det Jeg løber ingen steder hihi

ih nej jeg er selv pisse dårlig til sådan noget søde ! kan du dog ikke bare forslå noget ?? vi kunne evt. mødes og handle hvis du har lyst? Jeg bor jo også i København ;D kunne være hyggeligt. smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.