Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NU må hun altså godt tage at komme ud.. Den seneste uge er gået meget med at sove eller bare ligge på sofaen og lave INGENTING. jeg har bare intet energi. I tirsdags var jeg til jordemoder og det blev lille pigen skønt til at være lige under 3 kg.Ellers snakkede vi lidt om at jeg var spændt på en jeg ville slægte min mor på og føde før tid. og der sagde jordemoderen at hvis hun skulle lege odset ville hun nu også sige at der er rimelig god chance for at jeg føde før tid. men jah der er jo faktisk kun en uge til det er er termin så nu må vi se.Men her kommer der MÅSKE et sidste mave billede herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trine89 skriver: NU må hun altså godt tage at komme ud.. Den seneste uge er gået meget med at sove eller bare ligge på sofaen og lave INGENTING. jeg har bare intet energi. I tirsdags var jeg til jordemoder og det blev lille pigen skønt til at være lige under 3 kg.Ellers snakkede vi lidt om at jeg var spændt på en jeg ville slægte min mor på og føde før tid. og der sagde jordemoderen at hvis hun skulle lege odset ville hun nu også sige at der er rimelig god chance for at jeg føde før tid. men jah der er jo faktisk kun en uge til det er er termin så nu må vi se.Men her kommer der MÅSKE et sidste mave billede herfra
Du har en meget fin mave smukke Men det ville heller ikke gøre noget, hvis hun kommer før termin?
Louise Diana Ovesen skriver: Du har en meget fin mave smukke Men det ville heller ikke gøre noget, hvis hun kommer før termin?
tak søde
Men nej hun må meget gerne komme NUUUU
Trine89 skriver: tak søde Men nej hun må meget gerne komme NUUUU
Var da så lidt
Ja, det ved jeg jo du siger Jamen, så lad os håbe på hun kommer meget snart
Louise Diana Ovesen skriver: Var da så lidt Ja, det ved jeg jo du siger Jamen, så lad os håbe på hun kommer meget snart
Det håber jeg da.. Er ret så utålmodig..
M&F skriver: Christ, tiden går hurtig - kan endnu huske da du fortalte du er gravid Men sikke en smuk vom, Trine Kom du bare igang med at føde, så vi kan se hvor smuk hun er
Christ, tiden går hurtig - kan endnu huske da du fortalte du er gravid Men sikke en smuk vom, Trine Kom du bare igang med at føde, så vi kan se hvor smuk hun er
Tænk, det sidder jeg også tit og tænker på, at det var jo ikke så længe siden jeg fandt ud af at det. men hm det er jo så alligevel 8 mdr siden ca. at jeg stod med en positiv graviditetstest i hånden..
Men jah nu vil vi sku gerne se den lille prinsesse. og lærer hende at kende..
Flot mave
Nessie skriver: Flot mave
takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128