Jubiiiiiii det lykkedes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Topp

Aagaard skriver:

Sådan! Sejr!

Held og lykke imorgen igen :-P

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Topp

Hasselnødden skriver:

Hun skal nok sige fra  vent og se. Vi havde ingen problemer her. Jeg ammede indtil min krop holdt op med at producerer da vores var fire måneder. Ville gerne have fortsat til han var 9 (MRD.) rimelig vigtigt at påpege, så der ikke kan læses som  år  men kroppen har jo sit eget liv når det kommer til stykket. Det er hvad man må affinde sig med og da han så fik sine to første tænder natten til hans 6mrds. dag så var jeg nu nok alligevel ret lykkelig over at jeg ikke ammede endnu... nej det må gøre niller-naller..

det håber jeg lidt på hun gør.... hihi

med min dreng var det "så nemt" da jeg fik besked på at stoppe fra en dag til en anden da jeg skulle opr. i brystet - så der tog hans far ham nogle nætter mens jeg sov i stuen - så var det overstået - men nu er der "ingen far"  men vi skal nok klare det også

Anmeld

13. august 2011

henh01

hvor dejlig for dig

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Topp skriver:

det håber jeg lidt på hun gør.... hihi

med min dreng var det "så nemt" da jeg fik besked på at stoppe fra en dag til en anden da jeg skulle opr. i brystet - så der tog hans far ham nogle nætter mens jeg sov i stuen - så var det overstået - men nu er der "ingen far"  men vi skal nok klare det også

Ja, så havde du heller ikke rigtig noget valg. Selvfølgelig klarer I den, også selvom din mand - faren ikke er der mere. Det bliver måske lidt sværere og hårdere til att begynde med, men så finder I også helt naturligt en rytme hvor tingene bare flasker sig, det er jo det der sker. Man behøver ikke være to for at få en tilværelse til at være lykkelig, stabil eller perfekt  Dette kan sagtens skabes på enmandshånd også. You'll be just fine  

Hvordan er det gået idag?

De bedste tanker herfra

Anmeld

13. august 2011

Topp

Hasselnødden skriver:

Ja, så havde du heller ikke rigtig noget valg. Selvfølgelig klarer I den, også selvom din mand - faren ikke er der mere. Det bliver måske lidt sværere og hårdere til att begynde med, men så finder I også helt naturligt en rytme hvor tingene bare flasker sig, det er jo det der sker. Man behøver ikke være to for at få en tilværelse til at være lykkelig, stabil eller perfekt  Dette kan sagtens skabes på enmandshånd også. You'll be just fine  

Hvordan er det gået idag?

De bedste tanker herfra

ihhh tak for de opmuntrende ord skøøønt

i dag tog hun fusen på mig og faldt i søvn da jeg gav hende  - hendes "tidlige" aften flaske... så hun må have været træt.

men til middags lur gik det nogenlunde - hun brokkede sig lidt - men faldt da selv i søvn

Anmeld

13. august 2011

Hasselnødden

Topp skriver:

ihhh tak for de opmuntrende ord skøøønt

i dag tog hun fusen på mig og faldt i søvn da jeg gav hende  - hendes "tidlige" aften flaske... så hun må have været træt.

men til middags lur gik det nogenlunde - hun brokkede sig lidt - men faldt da selv i søvn

You're working it girl!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.