Jubiiiiiii det lykkedes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Topp

JAAAAHHH endelig lykkedes det at få Liva til at falde i søvn selv - det har været noget af en kamp - som jeg måtte sætte i bero - da hun nogle aftner havde "vundet" kampen og kommet tilbage i stuen og derefter faldet i søvn på gulvet på hendes dyne med det samme... Så for at minimere risikoen for hun kunne huske hun have "sluppet" for at falde i søvn selv på værelset - har jeg ventet knap 1 uge - for igen i dag at gå i gang..

KUN 1 gang var jeg derinde og synge lidt og ae hende - og så var der hurtigt ro

HÅBER den goe stil fortsætter i morgen

Lige et billede fra aftensmaden som minde som den STORE dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Topp

har staaaaaaaaaaaaadig optur på - selv om ikke mange deler min begejstring  *GRINER*

Anmeld

12. august 2011

Hasselnødden

Jamen ved du hvad, jeg vil da med glæde dele din begejstring med dig! Det er jo fantastisk!  

Og jeg håber du får en afslappende og enorm hyggelig aften og nat, når hun jo selvfølgelig har tænkt sig at sove igennem, ikke sandt - det må være planen

Anmeld

12. august 2011

Topp

Hasselnødden skriver:

Jamen ved du hvad, jeg vil da med glæde dele din begejstring med dig! Det er jo fantastisk!  

Og jeg håber du får en afslappende og enorm hyggelig aften og nat, når hun jo selvfølgelig har tænkt sig at sove igennem, ikke sandt - det må være planen

iiiiihhhhhhhhh tak fordi nogen deler min glæde - skøøøøøøøøøøøøøønt

aRH sove igennem - deeeeeeeeeeeeeet tror jeg ikk sker *GG* hun er et lille "monster" om natten....

kl. ca. 2 vågner hun og vil over i min seng for at patte 10 gange og sove videre - sådan forgår det hele natten - til døren "kan" åbnes kl. 07:30 - Nægter at hoppe ud af fjerne før det *GG*

Anmeld

12. august 2011

Hasselnødden

Husker det godt  kæft hvor var man bare træt nogen gange både dag og nat... men jeg lærte heldigvis med tiden at amme sovende, og han lå så mellem gemalen og jeg resten af natten... og sov længe..  så mor kunne bare blive liggende og bare nyde hans åndedrag og lille hjerterytme.. fantastisk altså

Anmeld

12. august 2011

Topp

Hasselnødden skriver:

Husker det godt  kæft hvor var man bare træt nogen gange både dag og nat... men jeg lærte heldigvis med tiden at amme sovende, og han lå så mellem gemalen og jeg resten af natten... og sov længe..  så mor kunne bare blive liggende og bare nyde hans åndedrag og lille hjerterytme.. fantastisk altså

ja jeg sover også når hun er lagt til kl. 2 - og resten af natten finder hun selv "madpakken" hihi - dejlig nemt - bare ikk så nemt at vænne dem fra

Anmeld

12. august 2011

4kløver

Sådan.. og sikke en sød pige

Anmeld

12. august 2011

Aagaard

Sådan! Sejr!

Held og lykke imorgen igen :-P

Anmeld

12. august 2011

Topp

4kløver skriver:

Sådan.. og sikke en sød pige

takker  og ja hun er dejlig

Anmeld

12. august 2011

Hasselnødden

ja jeg sover også når hun er lagt til kl. 2 - og resten af natten finder hun selv "madpakken" hihi - dejlig nemt - bare ikk så nemt at vænne dem fra

Hun skal nok sige fra  vent og se. Vi havde ingen problemer her. Jeg ammede indtil min krop holdt op med at producerer da vores var fire måneder. Ville gerne have fortsat til han var 9 (MRD.) rimelig vigtigt at påpege, så der ikke kan læses som  år  men kroppen har jo sit eget liv når det kommer til stykket. Det er hvad man må affinde sig med og da han så fik sine to første tænder natten til hans 6mrds. dag så var jeg nu nok alligevel ret lykkelig over at jeg ikke ammede endnu... nej det må gøre niller-naller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.