30+2 - er jeg virkelig SÅ stor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Caroline86

jeg synes absolut ikke det er stor

Min mave så sådan her ud da jeg var 30+0 og +5 kg Jeg fik også tit at vide jeg var kæmpe, men jeg har også altid været meget slank (vejede 55 kg da jeg blev gravid - 169 høj) så det var nok mest kontrasten folk blev overraskede over

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

MLT

Vil starte med at sige, at det er en rigtig flot mave, som du render rundt med!! Den er større end den mave, som jeg havde, men for mig at se, har den en pæn størrelse!

Anmeld

12. august 2011

Malli

Jeg synes du har en fin mave, men jeg kan godt huske alle de spørgsmål, om hvorvidt der var en eller to. bla,bla,bla.

Jeg har vedhæftet et billede fra jeg var 30+4,

og da jeg fødte på terminsdato, kom der som regnet med også kun EN pige, på 3470 gram og 50 cm! Så nyd du bare din flotte, flotte mave 

Anmeld

12. august 2011

Stjernholm87

Hihih TAk alle sammen  
Jeg nyder den nu også, og jo mere der er jo mere er der også at nyde...

Anmeld

12. august 2011

mor-til-en-dejlig-baby

her var jeg også i 30 uge.. så jeg synes din er rigtig fin! SÅ smuk..

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Jeg er ligeså langt henne som dig, og i forholdt til mig selv er du lidt større, men vil ikke sige meget altså (; syntes at den sidder flot på dig.

Anmeld

13. august 2011

CamillaValby

Syntes ikke du skal lytte til hvad folk siger. Hver eneste mave er unik og der er ikke to der ligner hinanden.

Hvor meget er du i omkreds ? Folk har nemlig hele tiden sagt til mig at jeg ikke er særlig stor hehe

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Stjernholm87 skriver:

Har også lige tjekket dine billeder og sys da betemt ikke man kan se de 15 kg... !!!
men okay man føler sig nok selv mere fed  
Jamen tør slet ikke sige hvordan jeg reagerer hvis min læge kommenterer det... Så starter hormoner nok..
Ej jeg har bare ingen problemer overhovedet haft i den her graviditet (7-9-13 indtil videre) udover mit æde-behov er blevet KÆMPE.. o sys jo heller ikke selv det er fedt der står 18+ når der stadig er 2 mdr tilbage  Men ak ja, der er jo ikke noget at gøre ved det.. hehe.. Hr fået manden til at finde en crosstrainer til mig så jeg kan løbe lidt på den her inden fødslen og så skal den ellers max misbruges efter fødslen, engang  

Tak, hvor er du sød  Men jeg har god øvelse i at skjule ekstra kilo. Haha

Har haft det på præcis samme måde! Stort set ingen problemer bortset fra appetiten. Men synes dælme det er friskt med den crosstrainer. Jeg magter simpelthen ikke motion, er aaaaalt for træt hele tiden  

Anmeld

13. august 2011

2babygirls

Stjernholm87 skriver:

Jaaaa for hele tiden kommentaren, nøøj du er stor, sidder din mave ikke lavt, sikker på der ikke er to??

Hehee så kom lige med ærligt svar om disse spørgsmål er sande
Ka I have en DEJLIG weekend

nææh det synes jeg ikke. Synes den str passer fint til din termin og krops str.

Anmeld

13. august 2011

LBK

Stjernholm87 skriver:

Jaaaa for hele tiden kommentaren, nøøj du er stor, sidder din mave ikke lavt, sikker på der ikke er to??

Hehee så kom lige med ærligt svar om disse spørgsmål er sande
Ka I have en DEJLIG weekend

Det ligner den mave jeg havde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.