30+2 - er jeg virkelig SÅ stor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.782 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Stjernholm87

Jaaaa for hele tiden kommentaren, nøøj du er stor, sidder din mave ikke lavt, sikker på der ikke er to??

Hehee så kom lige med ærligt svar om disse spørgsmål er sande
Ka I have en DEJLIG weekend

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Dansker I Holland

Stjernholm87 skriver:

Jaaaa for hele tiden kommentaren, nøøj du er stor, sidder din mave ikke lavt, sikker på der ikke er to??

Jeg synes din mave er fin, men ja den er stor Men jeg behøver ikke og stille dumme spørgsmål hehe..

Anmeld

12. august 2011

4kløver

Ikke af de maver jeg har set herinde.
Men i forhold hvor stor jeg bliver er du stor..
Men dejlig mave du har dig..

Anmeld

12. august 2011

Frøken J.

Stjernholm87 skriver:

Det ligner min mave, min er måske lidt større, men jeg er også 2 uger længere henne. Så konklusionen er, at jeg synes den er HELT perfekt Den sidder utrolig flot på dig!

Anmeld

12. august 2011

Stjernholm87

hehe tak piger  Kan også godt leve med den er stor .. hehe.. Men må nok også indrømme de + 18 kg gør maven mindre  
Jeg frygter lægens kommentar på mandag når jeg skal på vægten... Ups....

Anmeld

12. august 2011

Frøken J.

Stjernholm87 skriver:

hehe tak piger  Kan også godt leve med den er stor .. hehe.. Men må nok også indrømme de + 18 kg gør maven mindre  
Jeg frygter lægens kommentar på mandag når jeg skal på vægten... Ups....

Kender det! Det var den eneste grund til jeg frygtede sidste lægebesøg Har taget 15 på, mere nu faktisk Og sidste gang kommenterede hun vægten. Men jeg sagde bare: "Ja, jeg har taget 15 kilo på, men sådan er det jo. De skal nok komme af igen". Så kunne hun ikke sige så meget  

Men de sidder nu flot på dig, de 18 kg!

Anmeld

12. august 2011

Stjernholm87

Frøken J. skriver:

Kender det! Det var den eneste grund til jeg frygtede sidste lægebesøg Har taget 15 på, mere nu faktisk Og sidste gang kommenterede hun vægten. Men jeg sagde bare: "Ja, jeg har taget 15 kilo på, men sådan er det jo. De skal nok komme af igen". Så kunne hun ikke sige så meget  

Men de sidder nu flot på dig, de 18 kg!

Har også lige tjekket dine billeder og sys da betemt ikke man kan se de 15 kg... !!!
men okay man føler sig nok selv mere fed  
Jamen tør slet ikke sige hvordan jeg reagerer hvis min læge kommenterer det... Så starter hormoner nok..
Ej jeg har bare ingen problemer overhovedet haft i den her graviditet (7-9-13 indtil videre) udover mit æde-behov er blevet KÆMPE.. o sys jo heller ikke selv det er fedt der står 18+ når der stadig er 2 mdr tilbage  Men ak ja, der er jo ikke noget at gøre ved det.. hehe.. Hr fået manden til at finde en crosstrainer til mig så jeg kan løbe lidt på den her inden fødslen og så skal den ellers max misbruges efter fødslen, engang  

Anmeld

12. august 2011

Ayasmor

Nææhhh.. den mave kan jeg sørme genkende.. Synes nu ikke at du er overdrevet stor.. Fin og rund og smuk som gravid..

Anmeld

12. august 2011

Lærke90

Nej jeg synes også den ser fin ud, som en gravid mave skal være. Selv var jeg noget større, men min mave var næsten også "for" stor

Anmeld

12. august 2011

Jemion

Nej jeg synes du er super fin, den sidder super flot på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.