Anonym skriver:
Ja jeg står faktisk der at jeg tror jeg ikke egner mig til at være gravid og hold nu shitse hvor er det altså bare hårdt
Jeg tager ikke på som sådan i vægt, men i og med musklerne er blevet mindre grundet mindre træning er der kommet lidt mere lår og lidt mere numse men maven, ja den ligner ikke en i uge 19
men så til problemet..
Jeg er konstant træt...
jeg har hovedpine og migræne næsten hver dag..
jeg kan aldrig sove længe men sover jeg til kl f.eks 8 går der 2-4 timer også smæk så er jeg træt.. jeg går i seng mellem 21.30-22.30 går jeg i seng før kan jeg ikke sove og kan jeg vågner jeg kl 04.00 og er vågen 
jeg spiser ikke særlig usundt, spiser fedtfattigt, jeg går meget på mit job og med hundene, er meget ude i den friske luft, spiser jern og vitaminer og kalk...
men intet hjælper 
Er der andre der stod med det samme eller har nogle gode råd?? 
Stakkels dig.
Men..er du blevet tjekket for B12 vitamin mangel, jernmangel og den slags..det giver uro, træthed, pylrethed og "underligheds-følelse" i hele kroppen..især ved B12 mangel???
Så gør dig selv en tjeneste og tag ned til lægen og bliv tjekket.
Nogle af os har det svært med at forstå og acceptere forandringerne i kroppen ved en graviditet, og jeg tror, du skal prøve at slappe lidt af og gribe det at være gravid an som et projekt, man skal igennem.
Ja, det giver visse ubehageligheder, men resultatet på bundlinjen, er jo det, det handler om, nemlig det at du får en baby i armene efter ca 40 uger.
Og hvis det er det, du har ønsket dig, så er det til at se en ende på, også selvom man i en periode er sat lidt ud af "drift" og ikke føler særligt meget behag derved.
Jeg havde engang en veninde, der altid betegnede det som en "alien invasion" af hendes krop, og hun glædede sig altid til at "få sin krop igen", noget jeg helt sikkert kunne følge hende i.
Så slap af..tag en dag ad gangen..slap af..hvil dig, lad op til den store finale, du er halvvejs nu, så der er ikke så længe igen..og...få så lige tjekket det B12-tal..for at sige det lige ud..så har man det ad H til hvis man har mangel på et eller andet i kroppen under graviditet og får mildest talt knald i låget af det.

Kærligst
Sussie