Wheat, noa noa, esl, pompdelux mm - str 74-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
908 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anne85

Sælger alt dette fine tøj som min lille basse er vokset ud af

Køber betaler porto - og jeg tillader mig at skrive, at jeg ikke sælger for mindre end 100 kr ad gangen da det ellers ikk kan svare sig at gå på posthuset

Tøjet kommer fra et ikke ryger hjem, uden dyr. Tøjet er altid kun vasket i neutral vaskepulver og uden skyllemiddel.

FØLGENDE ER SOLGT: billede 4,5 og 13
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

MorEllen

Hej
Jeg er interesseret i billede 4, 5 og 13!
Vil du sende en pb med betalingsinfo, så sender jeg adressen? (Jeg har aldri købt noget her inde før )

Anmeld

12. august 2011

Anne85

Morellen skriver:

Hej
Jeg er interesseret i billede 4, 5 og 13!
Vil du sende en pb med betalingsinfo, så sender jeg adressen? (Jeg har aldri købt noget her inde før )

noa noa kjolen, noa noa vesten og h&m dragten??? Bare lige for at være helt sikker

Så sender jeg dig en pb med mine bank oplysninger - og hvis du så smider din adresse den anden vej - så sender jeg tøjet afsted så snart pengene figurerer på min konto  Måske allerede idag hvis du ligesom jeg har Danske bank - og ellers er de der nok først mandag eller senest tirsdag

Anmeld

12. august 2011

MorEllen

Anne85 skriver:

noa noa kjolen, noa noa vesten og h&m dragten??? Bare lige for at være helt sikker

Så sender jeg dig en pb med mine bank oplysninger - og hvis du så smider din adresse den anden vej - så sender jeg tøjet afsted så snart pengene figurerer på min konto  Måske allerede idag hvis du ligesom jeg har Danske bank - og ellers er de der nok først mandag eller senest tirsdag

Ja, kjole, vest og hm-dragt

Jeg sender pb. Har godt nok Nordea, så de figurerer måske på din konto først over weekenden.. Nu må vi se.

Anmeld

12. august 2011

Anne85

Morellen skriver:

Ja, kjole, vest og hm-dragt

Jeg sender pb. Har godt nok Nordea, så de figurerer måske på din konto først over weekenden.. Nu må vi se.

Super! Tak for hurtig handel ;-)

Anmeld

12. august 2011

132319

Billede 5, er det knickers eller lange bukser?

Anmeld

12. august 2011

Anne85

132319 skriver:

Billede 5, er det knickers eller lange bukser?

Mener du h&m dragten? Den er med lange ben - men den er desværre solgt :-( andet derf kunne friste? ;-)

Anmeld

12. august 2011

132319

Anne85 skriver:

Mener du h&m dragten? Den er med lange ben - men den er desværre solgt :-( andet derf kunne friste? ;-)

Så har jeg talt forkert, hehe

Det er Wheatbukserne til 55 kr, jeg mener

Anmeld

13. august 2011

Anne85

132319 skriver:

Så har jeg talt forkert, hehe

Det er Wheatbukserne til 55 kr, jeg mener

Ja det er knickers - de er super fine fx under en kjole. På en varm dag kan de bruges som de er og hvis det er lidt køligere i vejret kan de bruges med et par strømpebukser under. Fik dem desværre købt for små dengang så de har kun været brugt et par gange

Anmeld

13. august 2011

132319

Anne85 skriver:

Ja det er knickers - de er super fine fx under en kjole. På en varm dag kan de bruges som de er og hvis det er lidt køligere i vejret kan de bruges med et par strømpebukser under. Fik dem desværre købt for små dengang så de har kun været brugt et par gange

Tak for svar.

Hun har mange shorts som jeg bruger på samme måde, så jeg springer over i denne omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.