Må jeg spise det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Chalala85

Trine89 skriver:

Det er jo nærmest en Delikatesse i sig selv

JAmen jeg kunne ikke være mere enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Chalala85

Muhmi skriver:

Du må spise alt....... Med måde...

Vise ord

Anmeld

12. august 2011

N&J

Chalala85 skriver:

Hej piger...

Blev helt i tvivl, må jeg spise torskerogn?!?!?!?

Har lige spist en rugbrødsmad med 2 tynde skiver og bagefter sidder jeg med dårlig samvittighed... kan ikke huske om jeg må spise det

help

jeg mener bare man skal begrænse det.. ikke holde helt op, ikke lige som pate og lever fx., som indeholder for meget avitamin, jeg var faktisk bange for at spise for meget leverposteg, og fik at vide så længe det var med måde så skulle jeg ikke tænke over det. 

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

Chalala85 skriver:

hahahahaha Sjov dame hva

Ja skide sjov, det er jeg, sig lige det til min mand (som synes jeg har den dårligste humor )

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

N&J skriver:

jeg mener bare man skal begrænse det.. ikke holde helt op, ikke lige som pate og lever fx., som indeholder for meget avitamin, jeg var faktisk bange for at spise for meget leverposteg, og fik at vide så længe det var med måde så skulle jeg ikke tænke over det. 

Jeg vidste faktisk slet ikke det med leverposteg... Men det er jo ikke sjovt at skulle være bange for hvad man putter i munden.

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

L.J.L skriver:

Ja skide sjov, det er jeg, sig lige det til min mand (som synes jeg har den dårligste humor )

LOL jeg skriver ham gerne en anbefaling

Anmeld

12. august 2011

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Hej piger...

Blev helt i tvivl, må jeg spise torskerogn?!?!?!?

Har lige spist en rugbrødsmad med 2 tynde skiver og bagefter sidder jeg med dårlig samvittighed... kan ikke huske om jeg må spise det

help

Det må du gerne

Anmeld

12. august 2011

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Jeg vidste faktisk slet ikke det med leverposteg... Men det er jo ikke sjovt at skulle være bange for hvad man putter i munden.

Du må gerne spise leverpostej i almindelige mængder! Men du skal ikke spise 4 rundtnommer om dagen

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

Ansemusen skriver:

Du må gerne spise leverpostej i almindelige mængder! Men du skal ikke spise 4 rundtnommer om dagen

Tak for svar søde... så er min elskede rogn reddet spiser måske en halv hver anden dag så det går nok

Anmeld

12. august 2011

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Tak for svar søde... så er min elskede rogn reddet spiser måske en halv hver anden dag så det går nok

Hehe det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.