Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger...
Blev helt i tvivl, må jeg spise torskerogn?!?!?!?
Har lige spist en rugbrødsmad med 2 tynde skiver og bagefter sidder jeg med dårlig samvittighed... kan ikke huske om jeg må spise det
help
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg stemmer Ja Aner det faktisk ikke, men tror da ikke det skader, jeg har da også hygget med en god gang sushi et par gange i graviditeten
Og masser af torskerogn
RiUL skriver: Jeg stemmer Ja Aner det faktisk ikke, men tror da ikke det skader, jeg har da også hygget med en god gang sushi et par gange i graviditeten Og masser af torskerogn
Sushi ved jeg så længe det har været frosset ned først....
Men kan sisme ikke huske det med rognen.. og jeg er virkelig blevet glad for den rogn hehe
syntes ikke jeg har hørt at man ikke må spise det.. hehe..
Ellers så har jeg da også et "problem" for jeg har dælme spise meget Torskerogn i gennem min graviditet
Trine89 skriver: syntes ikke jeg har hørt at man ikke må spise det.. hehe.. Ellers så har jeg da også et "problem" for jeg har dælme spise meget Torskerogn i gennem min graviditet
haha lige præcis.. og det smager altså så godt... Men satser lige på man godt må så
Jeg har hørt at sushi ikke er godt for gravide, da det er rå fisk :/
Chalala85 skriver: Sushi ved jeg så længe det har været frosset ned først.... Men kan sisme ikke huske det med rognen.. og jeg er virkelig blevet glad for den rogn hehe
Jeg tror ikke det skader med rogn
Har du prøvet at stege det på panden, altså i skiver Det smager mums
Jeg er også i tvivl, men er det ikke noget med at det kun er rov-fisk og store fisk generelt (bortset fra tun på dåse) man ikke må spise... Vil også gerne vide det
RiUL skriver: Jeg tror ikke det skader med rogn Har du prøvet at stege det på panden, altså i skiver Det smager mums
Om jeg har... det er jo en ren lækkerbidsken
Honnie's Wife<3 skriver: Jeg har hørt at sushi ikke er godt for gravide, da det er rå fisk :/
Så længe det vidst har været frosset ned først, og der er lovgivning om at det skal de gøre inden de må servere det på restauranter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128