Bassen 34+4 (Sidste date inden baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Hihi, godt jeg ikke var med. Er HELE tiden sulten, selvom jeg har spist 4 kæmpe portioner af buffeten. Hmm tror jeg skal hente den chokosnitte der står i køleskabet

Ååååååhhh... Choko! Hvorfor har jeg ikke noget chokolade? Du er ond! Hey, jeg har raisinetts! Hurraaaaaaa... Verden er igen knap så modbydelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ih, har du ikke fundet ud af det endnu? Jeg bliver jo mere og mere nysgerrig, hver gang du nævner det!  Haha, rullende øjne oveni!!! Priceless! Tror din hubby glæder sig til at baby kommer ud, så arrigskab og rullende øjne bliver knap så hormonelt præget! (Læs: at han igen kan gennemskue hvorfor han nu igen får dødsblikket!)

Har jeg sagt det før? Nå, nu døjer det sku også med hukommelsen. Haha. Smukt! 

Arj, jeg synes nu jeg er sådan rimelig flink! I mindre doser måske, men.. Sådan overordnet! Måske! Godt han er så overbærende  

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ååååååhhh... Choko! Hvorfor har jeg ikke noget chokolade? Du er ond! Hey, jeg har raisinetts! Hurraaaaaaa... Verden er igen knap så modbydelig!

Hehe. Øv prøvede ellers lige. Du kan også bare sende manden afsted efter noget ellers

Anmeld

12. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Hehe. Øv prøvede ellers lige. Du kan også bare sende manden afsted efter noget ellers

Jeg nåede lige at vise ham din onde kommentar inden han skulle ud at køre sidste tur, så måske der kommer noget med hjem

Anmeld

12. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jeg nåede lige at vise ham din onde kommentar inden han skulle ud at køre sidste tur, så måske der kommer noget med hjem

Vi satser

Anmeld

12. august 2011

Nessie

MaybeBaby skriver:

Det er da heller ikke til at lægge et billede ind uden at få dine skønne kommentarer!  Mange tak, søde Nessie

Tak.

Men du ser altså skøn ud på billederne

Anmeld

12. august 2011

Madam Blå

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg lovede en del i går at tage et billede, da min kæreste, maven og jeg var inviteret ud at spise med et vennepar - og ih, hvor var det hyggeligt! Følte mig en smule overdressed i forhold til de andre, der spiste derinde, men dette var jo min allersidste date med manden på en ikke Jensen/pizza hut restaurant, før baby kommer! Jeg fik den lækreste risret med skaldyr, hvidløg, tomat og hvidvin - og så huggede jeg det halve af isen fra min mands pandekager med is. Mmm... Is.

Men 2 timer på en stol uden hynde gjorde, at jeg og kroppen var overdrevet træt, da vi kom hjem, så istedet for at sidde og snakke i sofaen og hygge med ligegyldig tv, sluttede vi aftenen af i hinandens arme inde i sengen, hvor manden lige nåede at kysse mig og baby-maven godnat inden jeg boblede væk Så alt i alt en dejlig aften

Blev dog lidt WTF, da jeg tog min trøje på, og tog det tilhørende smalle bælte på, der skal vikles to gange rundt under barmen... For enten skulle jeg vælge bæltet eller maden. Der var ikke mulighed for at begge ting ville du! Så var det, at jeg i min krea-kasse har en masse silkebånd, så det blev lige min redning

/Mette - der lige er blevet kaldt på arbejde for at finde ud af hvilke Dior og Ole H. ting jeg gerne vil have for et anseeligt beløb, da vi (før min ferie efterfulgt af barsel) nåede vores budget!

Hvor ser du bare godt ud!!

Lyder som en skøn date med kæresten. Håber da, at i kan nå en til inden baby kommer. Han skal da se sin dame sådan igen inden den primært står på jensens (Selvom du er en af dem, der også ser brandgodt ud når de ikke er dullet op, men bare skal på jensens.. Er dybt misundelig)

Og smuk mave, forresten!

Anmeld

12. august 2011

Jemion

Du er super smuk Maven sidder så flot på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.