Ja, jeg lovede en del i går at tage et billede, da min kæreste, maven og jeg var inviteret ud at spise med et vennepar - og ih, hvor var det hyggeligt! Følte mig en smule overdressed i forhold til de andre, der spiste derinde, men dette var jo min allersidste date med manden på en ikke Jensen/pizza hut restaurant, før baby kommer! Jeg fik den lækreste risret med skaldyr, hvidløg, tomat og hvidvin - og så huggede jeg det halve af isen fra min mands pandekager med is. Mmm... Is.
Men 2 timer på en stol uden hynde gjorde, at jeg og kroppen var overdrevet træt, da vi kom hjem, så istedet for at sidde og snakke i sofaen og hygge med ligegyldig tv, sluttede vi aftenen af i hinandens arme inde i sengen, hvor manden lige nåede at kysse mig og baby-maven godnat inden jeg boblede væk
Så alt i alt en dejlig aften 
Blev dog lidt WTF, da jeg tog min trøje på, og tog det tilhørende smalle bælte på, der skal vikles to gange rundt under barmen... For enten skulle jeg vælge bæltet eller maden. Der var ikke mulighed for at begge ting ville du! Så var det, at jeg i min krea-kasse har en masse silkebånd, så det blev lige min redning 
/Mette - der lige er blevet kaldt på arbejde for at finde ud af hvilke Dior og Ole H. ting jeg gerne vil have for et anseeligt beløb, da vi (før min ferie efterfulgt af barsel) nåede vores budget! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld