1. lægebesøg ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

<3

Magic1980 skriver:

Jeg var til første lægebesøg for et par uger siden. Der fik jeg lavet VJ, blev vejet, tjekket blodtryk, lavet blodprøve OG urinprøve . Fik ikke lavet GU. Min læge sagde at det var hun gået væk fra hmm.

Nå.. jeg skulle selv bestille tid til NF med det samme på nettet og så vil jeg modtage brev omkring jordemor osv med posten inden længe....Skal ikke til læge igen før i uge 25.

Det er godt nok forskelligt hvordan det foregår fra sted til sted, men vi når nok det hele allesammen 

Ja meget forskelligt! Har også forskellig læge fra min første til nu og dengang blev jeg skældt ud for at have ventet til uge 8 med at kontakte lægen mens denne gang ville min "nye" læge først se mig i uge 10

Men jo mon ikke vi når det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Vidunderligeunger

mrs X skriver:

Du skal melde dig ind her https://www.baby.dk/TerminsMoedreGrupper/2012-marts_388.aspx og så ind under medlem eller meld dig ind her

Ja lidt mærkeligt. Særligt fordi jeg så ikke vil have en vj med til NF men jaja det går nok. Jeg er nok ikke den første   Han kunne ihvertfald sagtens mærke min livmoder og som sagt så mente han at den var større end forventet.

Min termin er blevet rykket til d.7 marts men nu må vi se hvad NF siger

Men hvor langt er du henne i flg lægen? Der er jo noget forskel på d.4 og d.28maj

4. juni eller 28. maj - der ern en uge.. Altså jeg sagde bare at jeg måtte få en NF så sent som muligt, og så kunne de jo altid rykke mig en uges tid og det sagde lægen var fint.. utroligt jeg bare ikk kan huske hvornår ejg havde mens.. men sådan er det. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.