skriver som ano, da jeg har familie der følger mig herinde og de behøver ikke vide at jeg er lidt tosset for tiden 
men sandheden er at det er jeg sgu, jeg har efter 7 år uden den ringeste lyst til at få flere børn pludselig fået lyst til en efternøler
og jeg ved ikke hvorfor, men jeg ved at det bliver en MEGET dyr baby, da jeg ikke kan blive gravid på naturligvis og derfor selv skal betale.
men hvorfor er det pludselig man får lyst alligevel til et barn mere, når man SÅ længe har været afklaret med ike at ville have flere og derfor jo har sørget for at det bestemt ikke skete(stereliseret sig)
manden siger også at han ikke har lyst, men det er SÅ tydeligt at det ikke passer helt, den første baby/barn der kommer indenfor, suser han rundt med på armen, leger med osv, sidst grinte han endda da babyen først gylpede på ham, for derefter at blive utæt, sådan har han ALDRIG været med de 2 vi har.
og så sidder man her og drømmer og tænker at det kunne da også være lækkert med sådan en lille bebs, trods at jeg udemærket ved at det ville være som at få barn for første gang, vi har intet og vores liv er total indrettet efter at vores børn er store og selvstændige og kan en masse selv.
men hvad gør man lige når ens sunde fornuft er forsvundet og man tænker at de penge kunne man vel reelt godt finde(spare sammen) og at det vel også er en fordel at de andre er 8-9 år ældre.
hvor er ens hjerne altså underlig på det område, havde du spurgt for 1 år tilbage, havde jeg meget bestemt sagt nej, til at skulle have flere og nu sidder jeg her og overvejer om jeg burde sige SÅ gør vi det sku, eller om jeg skal lytte til fornuften der siger at jeg skal lade vær,
undskyld det blev lidt langt og rodet, men det køre bare rundt i hovedet på mig