Så er der update + billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

piadas

Det kører da bare derudad hjemme hos jer!

Hvor er hun dygtig til at komme op på alle fire - helt så langt er vi ikke endnu, men det hjælper!

Skal du også have en ugentlig fridag lige som mig? Jeg starter nemlig også d. 1. november og bruger resten af min barsel på at holde fri hver fredag.

Det var da megatræls, du ikke engang kunne få lidt varmt vand. Jeg har faktisk investeret i en termokande, som jeg altid fylder op med kogt vand og tager med, når vi skal noget. Vi mangler nemlig en termokande til the, så når Ida er færdig med at skal have grød osv, hvor vi skal bruge kogt vand, kan vi begynde at bruge den til the i stedet! To fluer med et smæk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Kit

piadas skriver:

Skal du også have en ugentlig fridag lige som mig? Jeg starter nemlig også d. 1. november og bruger resten af min barsel på at holde fri hver fredag.

Manden tager resten af barslen, så jeg har ikke den at bruge til fridage, men overvejer lidt hvor meget ferie jeg har tilbage/tilgode og så måske tage en ugentlig halv dag - hvis det altså kan lade sig gøre med arbejdspladsen Her lukker institutionerne tidligt om fredagen, så det ville være en stor hjælp for os, hvis jeg kunne få lavet en ordning. Så

Jeg overvejede at tage med selv, men tænke at en restaurant godt kunne skaffe  noget kogt vand - men der blev jeg da klogere. synes ellers jeg lige var supermor og havde taget det nødvendige med, men niksen biksen

Anmeld

12. august 2011

DK

Arghh hvor er hun dejlig den lille putte! Og stor! Og dygtig!!

Anmeld

12. august 2011

piadas

Kit skriver:

Manden tager resten af barslen, så jeg har ikke den at bruge til fridage, men overvejer lidt hvor meget ferie jeg har tilbage/tilgode og så måske tage en ugentlig halv dag - hvis det altså kan lade sig gøre med arbejdspladsen Her lukker institutionerne tidligt om fredagen, så det ville være en stor hjælp for os, hvis jeg kunne få lavet en ordning. Så

Jeg overvejede at tage med selv, men tænke at en restaurant godt kunne skaffe  noget kogt vand - men der blev jeg da klogere. synes ellers jeg lige var supermor og havde taget det nødvendige med, men niksen biksen

Øv, at han bruger resten af barslen! Men selvfølgelig skal han også have hans del, nu når han gerne vil.

Jeg kan godt forstå, du gerne vil have en ugentlig halv fridag - jeg tror, jeg kommer til at elske min!

Anmeld

13. august 2011

Sofia

Hvor er hun sød jeres lille Alberte

Altså hvilken uduelig service på restauranten, alle kan da koge vand, synes det er dårligt! Jeg tager kogt vand med i en termokande, så har jeg det til grød eller hvis jeg skal varme en flaske.. det er måske en løsning for jer fremover!

Synes hun lyder til at være super dygtig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.