vægten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Emily2012<3

Nille-pigen skriver:

puha....  har haft det sådan også og der er stadig mange ting jeg ikke kan få ned... sågar alm vand.... det kommer lige så hurtigt op som jeg drikker det men så har jeg fundet alternativet i vand med citrus og brus... det er godt nok lidt dyrere men det bliver nede....

Det er heldigt du kan holde det nede..

Jeg havde INGEN lyst til noget som helst mad.. Jeg var konstant tørstig, men kunne jo bare ikke holde det nede.. Og min mund blev helt udtørret om natten, så jeg var nødt til at skylde min mund..

Håber for dig at det snart bliver bedre, for det er bare forfærdeligt at have det sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Nille-pigen

BJNGJ. skriver:

Det er heldigt du kan holde det nede..

Jeg havde INGEN lyst til noget som helst mad.. Jeg var konstant tørstig, men kunne jo bare ikke holde det nede.. Og min mund blev helt udtørret om natten, så jeg var nødt til at skylde min mund..

Håber for dig at det snart bliver bedre, for det er bare forfærdeligt at have det sådan..

jeg har heldigvis ikke konstant kvalme mere... 6 uger med kvalme og opkast hvor jeg ikke havde opdaget mit mirakelmiddel...

men nu er det kun når der er for meget at lave... og planlægge... så jeg prøver så vidt muligt ikke at have flere aftaler på en dag...

Anmeld

28. august 2011

Emily2012<3

Nille-pigen skriver:

jeg har heldigvis ikke konstant kvalme mere... 6 uger med kvalme og opkast hvor jeg ikke havde opdaget mit mirakelmiddel...

men nu er det kun når der er for meget at lave... og planlægge... så jeg prøver så vidt muligt ikke at have flere aftaler på en dag...

Okay det er altid noget det ikke er konstant mere og du ved hvad det skyldes..

Anmeld

9. september 2011

BetinnaNielsen

Er jeg bare den eneste der har taget på?

Jeg har taget 1,3 kg på siden jeg blev gravid, og har på intet tidspunkt tabt mig. Jeg har kun kastet op få gange...

Anmeld

13. september 2011

LilleMie

BetinnaNielsen skriver:

Er jeg bare den eneste der har taget på?

Jeg har taget 1,3 kg på siden jeg blev gravid, og har på intet tidspunkt tabt mig. Jeg har kun kastet op få gange...

Nej ikke længere

Jeg tabte mig ca. 3 kg. i starten, men er nu ca. + 1 kg. Og nu tror jeg snart det begynder at gå stærkt, maven bliver i hvert fald større hele tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.