vægten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Trunte<3

Hejsa... jeg ville lige høre, hvordan jeres vægt er... (forøget/tabt)

Jeg har nu selv tabt 2,5 kg.
- har dog også kvalme og opkast hver dag... og ikke så meget lyst til at spise. Havde det også sådanne ved sidste graviditet... endte med kun at tage 3,5 kg på ialt. Håber det er ca. samme rute jeg går denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Nille-pigen

Trunte<3 skriver:

Hejsa... jeg ville lige høre, hvordan jeres vægt er... (forøget/tabt)

Jeg har nu selv tabt 2,5 kg.
- har dog også kvalme og opkast hver dag... og ikke så meget lyst til at spise. Havde det også sådanne ved sidste graviditet... endte med kun at tage 3,5 kg på ialt. Håber det er ca. samme rute jeg går denne gang.

Jeg kender godt det med meget kvalme og opkast...  jeg har selv haft det rigtig slemt men nu er det kommer og går det og overrumpler mig i stedet for...  jeg har ind til videre tabt mig 4 kg, hvor jeg før jeg blev gravid ikke kunne tabe mig overhovedet, uanset hvad jeg gjorde... 

så du er slet ikke den eneste der har tabt dig... 

Anmeld

13. august 2011

LilleMie

Jeg har også tabt mig, men er ved at indhente det tabte igen ! Er netto nede med ca. 700 g nu, men tabte mig ca. 3 kilo den første måned. Ikke så meget pga. kvalme, men fordi jeg prøvede på at spise sundere (grønnere, mere fiberrigt og ingen sukker). Den holder desværre ikke så godt længere, så nu hopper kiloene på igen (plus baby nok også gør sit ). Tror jeg fra i morgen skal begynde at sige nej til sukkerholdige ting igen, det er bare så svært for tiden 

Tænker ikke så meget på, hvor meget jeg kommer til at tage på (kan være jeg skifter holdning, når jeg pludselig har taget 10 kg. på), tror jeg nok skal tabe det igen bagefter. Men vil gerne give mit barn de bedste vilkår, så håber jeg kan holde den sunde linje fremadrettet.

Anmeld

26. august 2011

Nille-pigen

jeg bliver så ved met at tabe mig... bare på den sidste uge har jeg tabt ydereligere 1200 g... det er lidt underligt, da de fleste siger at man burde begynde at tage på når man går ind i 2 trimester... 

Anmeld

26. august 2011

Trunte<3

Nille-pigen skriver:

jeg bliver så ved met at tabe mig... bare på den sidste uge har jeg tabt ydereligere 1200 g... det er lidt underligt, da de fleste siger at man burde begynde at tage på når man går ind i 2 trimester... 

har ikke så meget kvalme mere, men måske jeg skulle hoppe på vægten i morgen og se hva den siger.

Hva har du så tabt ialt??

Anmeld

26. august 2011

Nille-pigen

Trunte<3 skriver:

har ikke så meget kvalme mere, men måske jeg skulle hoppe på vægten i morgen og se hva den siger.

Hva har du så tabt ialt??

jeg tror det er omkring 5,5 kg nu... der var lige en uge det stod stille men så faldt den igen...

Anmeld

27. august 2011

Emily2012<3

Jeg har tabt mig siden 1 lægebesøg den 19/7 - 6,5 kg.. 

Jeg blev indlagt torsdag-fredag, fordi jeg kastede op hver dag, mange gange om dagen og til sidst knap kunne gå..

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

BJNGJ. skriver:

Jeg har tabt mig siden 1 lægebesøg den 19/7 - 6,5 kg.. 

Jeg blev indlagt torsdag-fredag, fordi jeg kastede op hver dag, mange gange om dagen og til sidst knap kunne gå..

puha... jeg har i det mindste ikke været indlagt... men min far har flerre gange været ved at køre mig til læge for at han kunne indlægge mig... der er jeg så måske lidt for stædig, og så længe det ikke går ud over barnet så skal det nok gå...

var du indlagt for at få væske i dig?

Anmeld

27. august 2011

Emily2012<3

Nille-pigen skriver:

puha... jeg har i det mindste ikke været indlagt... men min far har flerre gange været ved at køre mig til læge for at han kunne indlægge mig... der er jeg så måske lidt for stædig, og så længe det ikke går ud over barnet så skal det nok gå...

var du indlagt for at få væske i dig?

Altså de dage hvor det var værst der kunne jeg kaste op 10-15-20 gange i løbet af en dag.. Og jeg kunne slet ikke have noget i mig.. ALT kom op inkl galle..

Så jeg gik til læge og jeg brød helt sammen.. Og såkontaktede de sygehuset.. Og så blev jeg indlagt torsdag formiddag og kom hjem fredag eftermiddag..

Jeg fik 2000 ml saltvand, og de tjekkede hvad jeg spiste og drak, og så fik jeg vitaminer og kvalmestillende piller..

Og nu har jeg det sådan nogenlunde..

Anmeld

27. august 2011

Nille-pigen

BJNGJ. skriver:

Altså de dage hvor det var værst der kunne jeg kaste op 10-15-20 gange i løbet af en dag.. Og jeg kunne slet ikke have noget i mig.. ALT kom op inkl galle..

Så jeg gik til læge og jeg brød helt sammen.. Og såkontaktede de sygehuset.. Og så blev jeg indlagt torsdag formiddag og kom hjem fredag eftermiddag..

Jeg fik 2000 ml saltvand, og de tjekkede hvad jeg spiste og drak, og så fik jeg vitaminer og kvalmestillende piller..

Og nu har jeg det sådan nogenlunde..

puha....  har haft det sådan også og der er stadig mange ting jeg ikke kan få ned... sågar alm vand.... det kommer lige så hurtigt op som jeg drikker det men så har jeg fundet alternativet i vand med citrus og brus... det er godt nok lidt dyrere men det bliver nede....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.