De dersens plukkeveer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

ih smukke altså, nu er det jo lige om lidt !!!! det er simpelthen for vildt det er husk at opdatere mig, omkring ALT

Ja, det er lige om lidt Det er lidt vildt! Hehe.. 

Ja, skal nok huske at opdatere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

***S***

Uhh, så er det snart  smukke!!  Håber ikke smerterne er for slemme ved dig!  Som andre os skriver til dig, så tror jeg det er meget normalt de kommer nu! Er din slimprop gået??

Anmeld

14. august 2011

RiUL

***S*** skriver:

Uhh, så er det snart  smukke!!  Håber ikke smerterne er for slemme ved dig!  Som andre os skriver til dig, så tror jeg det er meget normalt de kommer nu! Er din slimprop gået??

Nej Lad dem endelig komme Så jeg ikke skal gå 14 dage over

Nej, det er den ikke Men igår aftes var jeg i hvert fald sikke på at der skete et eller andet, men det gjorde der ikke Hehe.. Det nev godt nok i maven og underlivet  

Hvordan går det med dig, smukke?

Anmeld

14. august 2011

***S***

Nej, håber bestemt heller ikke vi går 14 dage over tid!!  Så er der jo "længe" endnu...

Jeg havde åbentbart lidt plukveer i april/maj månede, vidste jeg bare ikke, troede bare det var lidt oppustet mave eller lignede.  Men har ikke haft plukveer siden. Så indtil videre har jeg det rigtig godt, laver det jeg plejer og synes ikke rigtig maven er tung endnu. Men tror baby ligger meget ved mit venstre ribben og sparker/gnider sig, det føles som et kæmpe blåt mærke! Men klager ikke!  Så længe det er mit eneste "problem"  

Håber vores fødsler går lige så nemt som vore graviditeter!  "Ønsketænkning"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.