De dersens plukkeveer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. august 2011

RiUL

Nu er der kun 3 uger til termin  

- Og jeg har haft en problemfri graviditet, og træner dagligt, og har ikke mærket eller lagt mærke til nogle plukkeveer igennem min graviditet.

Men her de sidste par dage er jeg begyndt at få plukkeveer, og de sidste to dage har de altså bidt lidt, og der har været ret mange om aftenen.

Er det meget normalt når der kun er 3 uger tilbage? Eller må de helst ikke gøre ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Nynne88

Jeg har ligesom dig ca. tre uger til termin . Og jeg synes også at mine plukveer er begyndt at gøre lidt ondt nogle gange. Nærmest som mens smerter eller en murren mens de er der. Jeg spurgte min jordemoder i mandags om det var ok og hun sagde at det typisk var en del af en modningsproces og det var helt fint.

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Nynne88 skriver:

Jeg har ligesom dig ca. tre uger til termin . Og jeg synes også at mine plukveer er begyndt at gøre lidt ondt nogle gange. Nærmest som mens smerter eller en murren mens de er der. Jeg spurgte min jordemoder i mandags om det var ok og hun sagde at det typisk var en del af en modningsproces og det var helt fint.

Ja, lige præcis som mens smerter.

Jeg skal nemlig først til JM på torsdag Men det er meget rart lige at vide at det er okay, at de bider lidt

Og ih, 3 uger er jo lige rundt om hjørnet

Anmeld

12. august 2011

Nynne88

Hun sagde ihvertfald at det var helt okay

Ja, det er lige som snart. Men samtidig synes jeg at der er lang tid endnu

Du må endelig give en update, hvis din jordemoder fortæller noget andet/spændende med de plukveeer

Anmeld

12. august 2011

JustinsMoar

RiUL skriver:

Nu er der kun 3 uger til termin  

- Og jeg har haft en problemfri graviditet, og træner dagligt, og har ikke mærket eller lagt mærke til nogle plukkeveer igennem min graviditet.

Men her de sidste par dage er jeg begyndt at få plukkeveer, og de sidste to dage har de altså bidt lidt, og der har været ret mange om aftenen.

Er det meget normalt når der kun er 3 uger tilbage? Eller må de helst ikke gøre ondt?

Jeg havde en graviditet helt uden plukveer, men sjovt nok, 3 uger før termin begynder plukkeveerne at komme..

Min jordemoder var sikker på at han snart ville melde ankomst.

Jeg fik tegn blødning og slimproppen gik 2 uger før termin.
Men Justin meldte først ankomst 40+2 ..

Så det er helt normalt!

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Nynne88 skriver:

Hun sagde ihvertfald at det var helt okay

Ja, det er lige som snart. Men samtidig synes jeg at der er lang tid endnu

Du må endelig give en update, hvis din jordemoder fortæller noget andet/spændende med de plukveeer

Ja, lang tid!  Men når man tænker på hvor hurtigt den sidste tid er gået, så er jeg sikker på at de sidste 3 uger går stærkt

Det er bare fordi man tænker over det hele konstant! Det bliver bare så spændende det hele

Ja, skal jeg nok! Men tror nu hun siger det samme (hun siger ikke så meget )

Anmeld

12. august 2011

RiUL

MoarMaiken skriver:

Jeg havde en graviditet helt uden plukveer, men sjovt nok, 3 uger før termin begynder plukkeveerne at komme..

Min jordemoder var sikker på at han snart ville melde ankomst.

Jeg fik tegn blødning og slimproppen gik 2 uger før termin.
Men Justin meldte først ankomst 40+2 ..

Så det er helt normalt!

Okay, det var rart at vide

Det er jo bare det der når man ikke har haft plukkeveer, og de så pludseligt kommer og er lidt "voldsomme", så blir man lidt urolig

Anmeld

12. august 2011

JustinsMoar

RiUL skriver:

Okay, det var rart at vide

Det er jo bare det der når man ikke har haft plukkeveer, og de så pludseligt kommer og er lidt "voldsomme", så blir man lidt urolig

Man bliver lidt utryg!

Vi havde besøg en dag, da jeg pludselig fik en orden storm af plukkeveer.. Jeg sad vitterligt på gulvet og prustede! Jeeesus...

Meeeen... Tro mig, jeg var ikke i tvivl dén dag det ikke bare var plukkeveer mere!

Anmeld

12. august 2011

RiUL

MoarMaiken skriver:

Man bliver lidt utryg!

Vi havde besøg en dag, da jeg pludselig fik en orden storm af plukkeveer.. Jeg sad vitterligt på gulvet og prustede! Jeeesus...

Meeeen... Tro mig, jeg var ikke i tvivl dén dag det ikke bare var plukkeveer mere!

Nogle gange føles det næste som at få en mavepuster, synes jeg Men er helt rolig nu

Nej, det har jeg også godt hørt Troede nu heller ikke at bettemanden ville komme før tid  

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

ih smukke altså, nu er det jo lige om lidt !!!! det er simpelthen for vildt det er husk at opdatere mig, omkring ALT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.