Stadig ingen søvn om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Jeg har skimmet sov igennem uden gråd - den anden virker for hård synes jeg!

Jeg har læst en kort "sammenfatning" af hvad sovecoach.dk "gør" og det hælder jeg mere til!! Det har vi faktisk - helt ubevidst - også brugt herhjemme, prøv måske at kigge lidt på det!

Okay den hjemmeside vil jeg da lige gå ind og lurer på, tror snart man er parat til at prøve det hele bare for at få et par timers søvn, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Pinkrose

Marco2 skriver:

Hvor er det bare hårdt at det stadig står på så ofte hele natten...

Her har begge børn sovet om natten fra dag 1 så har desværre ikke nogle personlige erfaringer, men én fra min mødregruppe havde gode erfaringer med sovecoach.dk

Jeg synes bøgerne virker lidt "hårde" og kunne ikke selv tænke mig at bruge metoderne i den, men jeg har jo heller ikke stået og været desperat for at få min nattesøvn.

Håber du finder en løsning for Jer.

AG

Tak, og ja håber os snart der sker et eller andet ,

og vil helt sikkert lige gå ind og lurer på den side, da jeg også syntes at begge bøger lyder lidt voldsomme

Anmeld

11. august 2011

Rødhætte

Denisep skriver:

Mange tak, ja det er sku hårdt, og det værste at det hele var, at hun lige var begyndt at sove igennem om natten varede dog kun 5 dage, så blev det sådan her igen har lyst til at sætte mig ned og tude engang imellem, men så vidst jeg ved falder barnet ikke i søven af det 

Ja søvnmangel er virkelig noget af det væreste man kan blive udsat for! Håber andre kan give råd som virker

Anmeld

11. august 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Prøv lige at sende mig din mailadresse...

o1-denise@hotmail.com 

Anmeld

11. august 2011

Pinkrose

Rødhætte skriver:

Ja søvnmangel er virkelig noget af det væreste man kan blive udsat for! Håber andre kan give råd som virker

Hehe ja, engang imellem er jeg sikker på hun gør det med vilje bare fordi hun kan

Anmeld

11. august 2011

AnneBJ

Denisep skriver:

o1-denise@hotmail.com 

Så skulle der være mail

Anmeld

11. august 2011

Pinkrose

AnneBJ skriver:

Så skulle der være mail

Tusind tak vil jeg lige læse igennem i morgen nå min øjne kan se

Anmeld

13. august 2011

mama29

Min lille pige sov uroligt de første 3 mdr, tog hende op af hendes seng flere gange i løbet af natten. Efter jeg så lod hende sove i vores seng blev det bedre, måske også tryggere for hende. Problemerne med at få hende i sin seng igen tar´ vi en anden gang når energien er kommet tilbage

Håber det snart bliver bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.