9+1 bøvsens luksusbolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Kan da godt forstå du gerne vil ha en af hver

- Men nej, man bliver så nysgerrig Ih hvor blir det spændende.. Kan du ellers mærke nogen forskel på da du var gravid med Mikkel?

Jo det er kanon stor forskel. Min graviditet med Mikkel kan slet ikke sammenlignes. HAr haft kvalme denne gang, mange ligamentsmerter og hovedpine. Og ja så er jeg sulten konstant.. Sådan havde jeg det ikke med Mikkel. De gener jeg havde var Bækkenløsning og vand i kroppen de sidste 3 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Jemion

Det er bare så fin en babyhule

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

Jo det er kanon stor forskel. Min graviditet med Mikkel kan slet ikke sammenlignes. HAr haft kvalme denne gang, mange ligamentsmerter og hovedpine. Og ja så er jeg sulten konstant.. Sådan havde jeg det ikke med Mikkel. De gener jeg havde var Bækkenløsning og vand i kroppen de sidste 3 måneder

Så kunne det jo godt være en lille pige du gemmer på

- Min svigermor sagde at hendes graviditet med min kærestes søster var så meget anderledes end da hun ventede drenge

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

Jemion skriver:

Det er bare så fin en babyhule

Taaark Er også ret så stolt af den

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Så kunne det jo godt være en lille pige du gemmer på

- Min svigermor sagde at hendes graviditet med min kærestes søster var så meget anderledes end da hun ventede drenge

hihi tænk hvis det er åhh så skal hun have mit drømme navn til en pige.. Men holder det hemmeligt til jeg ved hvad vi får... Come on MD scanning hihi

Anmeld

12. august 2011

RiUL

Chalala85 skriver:

hihi tænk hvis det er åhh så skal hun have mit drømme navn til en pige.. Men holder det hemmeligt til jeg ved hvad vi får... Come on MD scanning hihi

Ej nu blir jeg helt nysgerrig Men forstår godt I vil holde det hemmeligt! hehe

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Ej nu blir jeg helt nysgerrig Men forstår godt I vil holde det hemmeligt! hehe

hehe skal nok fortælle det når vi ved hvad køn det bliver. Det lover jeg

Anmeld

12. august 2011

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Ja såkom vi så langt Er begyndt at have hovedpine og lidt halsbrænd.. men klare den Bøvsen udvider stille og roligt dernede.. men det er jo okay, har selv skrevet under på forespørgelsen jo hehe

WEEEEE... sikke en dejlig babyhule du har dig!!!! Du er jo totalt smuk gravid!!!!

Anmeld

12. august 2011

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

WEEEEE... sikke en dejlig babyhule du har dig!!!! Du er jo totalt smuk gravid!!!!

Åhhhhhhhh Tak smukke Håber det varer ved

Anmeld

12. august 2011

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Åhhhhhhhh Tak smukke Håber det varer ved

Helt sikkert!!!! Der findes kun smukke gravide maver!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.