Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Hvor er den SMUK!! Nu ligner det virkelig en lille bebs der gemmer sig derinde
Hvor er den SMUK!! Nu ligner det virkelig en lille bebs der gemmer sig derinde
Åhhh tak smukke Føler heller ikke at jeg bare ser helt små fed ud længere hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Åhhh tak smukke Føler heller ikke at jeg bare ser helt små fed ud længere hihi
Den er så fin
Det er skønt når man kan begynde at se at man har en gravid mave, i stedet for bare en "midt-på-maven"-delle
Loa skriver: Ha ha husker jeg godt.... Tænk, at nu er du igennem 1/4 del af tiden
Ha ha husker jeg godt.... Tænk, at nu er du igennem 1/4 del af tiden
Ja det er sindssygt at tænke på ser bare frem til nf..det bliver fedt...
Nessie skriver: Den er så fin Det er skønt når man kan begynde at se at man har en gravid mave, i stedet for bare en "midt-på-maven"-delle
haha lige præcis... det der med at se småfed ud er bare ikke fedt... man får sådan lyst til at skrive på sin trøje at man er gravid
Chalala85 skriver: Ja såkom vi så langt Er begyndt at have hovedpine og lidt halsbrænd.. men klare den Bøvsen udvider stille og roligt dernede.. men det er jo okay, har selv skrevet under på forespørgelsen jo hehe
Ja såkom vi så langt Er begyndt at have hovedpine og lidt halsbrænd.. men klare den Bøvsen udvider stille og roligt dernede.. men det er jo okay, har selv skrevet under på forespørgelsen jo hehe
Lisbeth1985 skriver: Ihhh,en fin mave:-)
Ihhh,en fin mave:-)
Taaaark
Den er så fin din lille luxus hybel
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Den er så fin din lille luxus hybel
hehe tak sveskemus
Sikke en fin lille mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128