Øm i maven, 12+ ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Emily2012<3

Sof skriver:

Det var skam så lidt. Synes ikke du skulle være urolig over noget der faktisk er positivt, men jeg var det også da jeg ventede den første 

Jeg er urolig over alt næsten.. Kan nok komme med 30 spørgsmål.. hehe.. 

Men er glad for folk er så venlige til at svare herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Sof

BJNGJ. skriver:

Jeg er urolig over alt næsten.. Kan nok komme med 30 spørgsmål.. hehe..

Men er glad for folk er så venlige til at svare herinde..

Det er man hver gang, men mest fordi man ikke kan gøre hverken fra eller til udover at leve fornuftigt og så må naturen gå sin gang og det kan være rigtig svært at føle man ingen kontrol har over hvad der foregår, men det blvier bedre så snart du kan mærke den derinde 

Anmeld

11. august 2011

Emily2012<3

Sof skriver:

Det er man hver gang, men mest fordi man ikke kan gøre hverken fra eller til udover at leve fornuftigt og så må naturen gå sin gang og det kan være rigtig svært at føle man ingen kontrol har over hvad der foregår, men det blvier bedre så snart du kan mærke den derinde 

Ja jeg glæder mig til jeg kan mærke den rigtig så man ikke hele tiden skal gå og bekymre sig..

Jeg skal til NF på tirsdag, så jeg glder mig MEGET til at se hvor meget den er vokset siden jeg så den sidst.. (7 uge)

Anmeld

11. august 2011

Sof

BJNGJ. skriver:

Ja jeg glæder mig til jeg kan mærke den rigtig så man ikke hele tiden skal gå og bekymre sig..

Jeg skal til NF på tirsdag, så jeg glder mig MEGET til at se hvor meget den er vokset siden jeg så den sidst.. (7 uge)

Det er også rigtig dejligt 

Hvor skønt, glæder mig til at høre update og se billede af den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.